Veckan startar med ett kvälls pass

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 2 
 
 
170108
 
 
GRATTIS
Gunnar & Gunder
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Då startar jag en tisdag alldeles för tidigt, jag skall jobba
kväll och är uppe nu... Hur tänker jag här?? Nä
jag får allt vila sen. Nu tar jag frukost och
njuter en stund av den. Sen kan jag
läsa lite nyheter också.
 
 
Dags att börja klä sig och fixa lite.
Kan inte sitta här och hänga hela dan :) Jag hoppar
in i duschen först och sen tar jag nog och klär mig., det är
ju lite jobb i dag och det är inte så lite de. Så full fart redan nu. 
 
 
Jag fixar och trixar hemma för att se till att allt blir som jag vill.
Påtår och lite avkoppling innan jag skall ner till centrum och 
fixa med HM´s klubbkort. Man skall nu vara med och
få rabatter med person nr. Jag har fixat på nätet
men inte funkar det. Vad är felet. 
Ja ja jag handlar lite frukt jag och Camilla
skall äta lite fruktsallad. Det är gott. Jag måste även tanka
på att vara lite nyttig efter jul, ha ha ha ha . Ja så kan det va. Jag skall
tanka Bee så det går att köra lite ny. Hittar en semla som låg där ensam och övergiven.
Den kan ju vara god till kaffet. Jag tar den också :) Det kan inte vara så farligt :)
 
 
Så nu är det bara att skära upp frukten och bjuda dotter på god fruktsallad.
Ja kaffe på det med en halv semla var :) Perfekt det var gott.
Jag skall nu till jobbet och det är alltså bara att hoppa i
bilen och åka. Jag har 20 minuter på mig nu och det
är lagom för det tar bara 7 minuter till jobbet,
med bil.
 
 
Så byta om och så var det bara att gå upp, hittar massa post som inte är utdelade.
Varför plockar man inte posten? Varför låter man posten ligga flera dagar.
En boende fick sitt grattis kort i dag Tisdag, det har legat där sen
i fredags när hon fyllde år. Så jävla segt av kollegor.
Ja jag tar lite rapport av ssk innan jag börjar
mitt arbete.  I dag är även tandläkaren
där för att  kolla in de nyas tänder.
 
Så nu är jag i fas för kvällen, middag, kvälls fika och så i säng
med dom som vill lägga sig och det är OK men känns lite
så där vill jag lova. Jag tycker ju att de kan få vara uppe
längre men de orkar inte Man ser hur slitna de blir allt
mer för varje dag. Ja jag hoppas att vi gör de
goda jobb och ger den hjälp de förtjänar.
 
Tack för i dag och jag har jobbat med Kurt.
Det hart gott som en dans jag är nöjd och hoppas
Kurt är nöjd också. Ja jag skall åka hem men upptäcker
att Bee är alldeles frostig. Skrapa rutor och sätta på stolsvärme
är ett måste. Så far jag hem.
 
Jag kör en kollega hem hon bor i Flempan så det är ju ingen omväg direkt.
Jag fattar inte att det är så skönt att komma hem. Jag jobbar och
sliter på jobbet. Jo det känns att man lever och det gör vi.
Massa moment och tunga lyft, vist har man tak lift men
det skall bökas en hel del med det också.
 
 
Nå ja en kopp kaffe hemma och sen till sängen :)
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0