Vill inte

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 2  
 
170111
 
 
GRATTIS
 
Jan & Jannike
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja klockan ringer och jag känner - Nä jag vill inte i dag.
Hur kan man vara så trött? Jag hatar detta,jobbar två kvällar
och så en tidig morgon på det. Då är jag bara trött och det känns inge
bra alls. Därför den trötta PH i dag.
 
 
Frukost
Ja jag hinner med en frukost med
gubben, han kom ju hem i går och vi hinner
ses lite snabbt och i dag åker han igen. Han jobbar i
Eskilstuna. Han trivs och så men han är tvungen att komma
hem mitt i veckan ( arbetsveckan ) . Han tycker det är jobbigt ayy vara 
borta från hemmet :).
 
 
Lite läsning på Aftonbladet kan jag nog hinna med :)
Det är alltid något vansinnigt som står. Oj vad klockan tickar på.
Nu är det bara att ge sig av massa minutrar som rusar. Mot jobbet och
ett dag pass med duschar och massa annat.
 
 
 Det är kul att kunna jobba med Inga, vi jobbar i hopp tre
dager på fyra veckor. Så det är en bra dag det känner jag redan
nu, vi har de vi har att jobba med och jag och Inga fixar nu detta. Så här
är jag nu och de är bara att jobba på.
 
Dagen rinner på och det blir lunch och att gå hem så det är så bra.
Tack Inga för en bra dag och vi ses igen. Det är ju bara 
att massa sig hem, Camilla ringer och jag tar mig
hem till henne och tar en fia. Kim och Lillevi
är där men det är OK jag skall bara ha
en kaffe så....
 
 
Nu drar dom sig hemåt så det är inte så
allvarligt ändå :) Så jag pratar med Camilla hon har
lite uppbyggande ångest. Den är inte så rolig men jag tror
den dämpar sig lite här. Så till slut kan jag ta mig hem. Hon är OK
och Thomas kommer snart.
 
 
Hemma fixar jag en pizza och den blev god och jag 
är nöjd med den och hoppas att ungarna är det också. Så blir
det soft kväll. Har inte gjort något av vikt i dag :) Fladdrat runt efter jobbet :)
Ja det är också OK man kanske bara kan soffta lite :) Då så nu är allt OK och allt är
bra.
 
 
Camilla kommer över, Thomas skall spela badminton så hon vill inte ha
ångest själv hemma här måste hon slappna av och bara vara.
Så är det och så blir det jag tror att det är bra att hon
är här. och vi snackar om annat.
 
Lite mer TV och sen är det sängen....
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0