Då är det ytterligare en fin dag.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V27
 
 180708
 
 
GRATTIS
 
Kjell
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är söndag och jag är nu på G med en ny dag.
Jag vet inte vad vi skall göra eller om jag vill göra något.
Solen skiner och det är så där 21 grader klockan sju så det kan
alltså bli en bra dag tror jag, eller hoppas på. Nu gäller det väl att övertala 
Ari att göra något kul eller bra. sitta vid en strand är inget han vill det vet jag.
 
Men det skulle vara skönt en tag i alla fall sola lite kan vara nyttigt.
Men det återstår att se om han vill, tror inte det dock. Han 
avskyr att sola. Ja det blir något annat och tråkigt.
Handla mat och vara inne då, Eller vad tror
du? Har inte så stora förhoppningar.
 
 
Har kollat på nätet om lite olika saker,
men hitta inge roligt. Då är det bara att ta duschen
i besittning. Det kommer att sitta bra jag skall bara ta en kaffe först
och njuta av solen på balkongen. Det är bara att fixa dagen nu. Så vi skall
handla. Det kan bli Flemingsberg här, det låter lite intressant , man kan ju hitta något gott.
Ja vi åker dit och kommer ut med fem kassar och 2000 fattigare. Då köpte jag inte makaroner eller
mos eller ris, jag missa säkert lite annat också.
 
 
Kommer hem, jag packar upp och Ari somnar på soffan och jag fixar lunch, lite sent då.
Sen skall jag bara vila lite och blir så seg att jag inte har någon som helst lust att
göra ett skit. Min energi tog bara slut och jag dog på två minuter. Jag titta
på ett program om oväder och vad dom kan ställa till med. Men jag vet
inte vad det var om jag somna.Det var bara borta. Så
trött så tom på energi. Inget skoj.
 
 
Jag vakna till vid 16.30 och blev lite så där
"vart tog min dag vägen"? Det är ingen som vet och mins jag.
Jag skall fixa middagen i dag det blir lite hemlagad pizza och det var inte går.
Skall ställa mig i duschen nu och njuta av kvällen och lite bra film.
 
 
Sot gott
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0