Grattis Jerry

 
SUPER FARMOR BLOGG
V29
 
 
180717
 
 
GRATTIS
 
Bruno
 
Super grattis till 
Jerry
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter en bra natt är jag nu på g med min dag.
Lite frukost, mat till djuren, hundar får gå 
 ut. Nea kommer upp så jg vet vd
hönsen skall ha. 
 
Nea åker och handlar och jag passar hundar. 
Amanda vaknar sen kom Jimmie. Joline 
står på tur då kommer Nea tillbaka. Vi 
Hjälpte till att pack in. Messa saker
till frysen, ock så till skafferi. 
 
Nu måste vi åka så vi
kommer i väg och inte blir
sen till Helsingborg. Vi tar lunch på
vägen och sen kom ösregn. Luften blev
ren och regnet det höll i nästa hela vägen
till Hälsingborg. 
 
Vi åt middag på en pizzeria en sallad 
sätter fint för kvällen  Nu är vi här
i Rydebäck hos Anne och Hans. 
Fin kväll och trevlig sällskap
 
 
Sot gott 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0