I dag blir det.....

 
SUPER FARMOR BLOGG
V29
 
 
180721
 
 
GRATTIS
 
Johanna
 
Grattis kära barnbarn 
♥️
 
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Dagen är en lördag och jag har fått ont i min nacke. På båda sidorna. 
Det hoppas jag att det går över innan vi skall i väg. Men jag 
bör börja på ruta ett. Invänta frukost och njuta av
en skön morgon i Rydebäck. Anne kom upp 
åker för att köpa nybakat bröd. Det
är väldigt gott att få till frukost.
 
Enkelhet är bäst och nu är
Det frukost på g, så jag skall njuta
av den och planera dagen efter behag och
smak. Ari och jag kommer vara ensamma i dag det kan
också vara gott. 
 
Men nu när vi åker är vi sex som åker, jag. Ari, Hans, Anne, Jossan och Issa.
Vi hamna vid Mölle och sen ett annat ställe vars namn jag inte kommer 
i håg. Först stannade vi på en liten hamn, gick runt och kolla lite.
Nu tar vi oss vidare till ett ställe som heter Mölle, en glass
blev det och vi kolla  runt på denna fina småbåts hamn
i Mölle. Vi skall nu  vidare till ett annat ställe
 där vi skall ta kaffe. Fint ställe på en
bergsknalle.
 
Klockan tickar i väg och nu skall vi ta
oss hem det är så där 40 minuter tills vi kommer
hem. Jag skall säga att efter en glass och en morotskaka går
det jojo i magen, skit  jobbigt. Hur skall jag nu hålla de tillbaka i en varm
bil? Ja det är ju frågan.
 
Väl i Rydebääck lugnar min oroliga mage ner sig. Inte så kul var det, mår lite illa
m9ste jag säga. Har lite så där ångest över illamåendet. Ligger en stund på
sängen och  vilar. Ari är nere vid stranden och tar ett dopp, Anne, Jossan 
Och Issa är också med. Inte jag jag vill vila.
 
Det blir pizza till middag så det är gott. Sen kommer Ari och Hans
igång med massa politikesnack om hur vissa saker sköts och
inte sköts. Kul att höra på dom dom har samma åsikter 
Så det blir inge hets diskution nej då det blir bara
vanligt samtal om olika berättelser.
 
Nu skall jag hoppa i säng.
Packa först, vi åker i morgon.
 
Sot gott 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0