Juli månad börjar

 
SUPER FARMOR BLOGG
V27
Dag 183 på året
 
180702
 
GRATTIS
 
Rosa & Rosita
 
 
 DAGENS  CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är nu den första måndagen för juli månad
det kan bli hur som helst i denna månad jag kan få gå
med gipset längre eller så är det bra och jag slipper gipset.
Jag kan ha sabbat hela tummen eftersom jag har OCD så städar
jag ju ändå. Det är inte så bra vill jag lova. Det tycks som om jag kommer
ha lite otur denna gång med handen det är ju lite så där oroväckande.
      
 
Men i dag är det en ny dag så jag tar det väldigt lugnt och det är just detta
som är nödvändigt vill jag lova, en hand som mindre bra och värker, en mage som
inte vill bli bra utan reagerar på allt jag äter, hur kul är nu detta i värmen av en sommardag?
Precis inte mycket, men vem har påstått att detta skulle bli en enkel match och inte ha en mörk
baksida? Det är just det denna operation har en väldigt mörk baksida.
 
 
Vem har lagt en förbannelse över den? Eller rent av över mig??
Det är ju frågan ha ha ha Ja man kan aldrig så noga veta :) 
Men jag skall ta tag i denna dag och slappa på 
morgonen och åka till Camilla efter ett.
Här börjar jag med min
FRUKOST. 
 
 
Njuter och nu lite läsning.
Då skall jag inta badrummet och fixa
i ordning mig för dagen som kommer att vara
lite slöhetens tecken, kan jag behöva. Min man har varit 
väldigt påfrestande i helgen, vad en man säger till en man så skriker
man eller klagar. Det spelar ingen roll, han har egna slutsatser om vad jag
säger också. Måste vara kraftig dement. Han lyssnar inte ens. Det är typiskt karlar.
 
 
 
Min lunch blev en näringsdricka, jag har bestämt mig för att rena kroppen lite och kanske låta två
eller fyra kilo falla av. Sen skall jag börja promenera en slinga runt Tuna så jag får tillbaka
lite muskler i bena. Det har varit 36 dagar av total slö het. Nu skall jag hitta mig själv 
igen, inga onda tummar eller övertrötta kroppar skall styra detta nu. Jag
bestämmer jag tar kommandot.
 
 
Men i dag har jag redan förlorat vadet en
kaffe med ostkaka hos Camilla. Tur att jag skall börja
köra järnet i morgon då. Kollar på ett avsnitt av Shadowhunters, 
den är så spännande och så bra att jag skulle kunna sitta hela dagar med 
att titta. Tur att Camilla jobbar. Men det är ju en bra serie så den rekommenderar jag.
Jag tackar för i dag och skall nu ner och handla. Jag behöver lite påsar och några måltids
bar. Detta kommer gå bra jag är sjukt taggad.
Då så nu är jag hemma och yoghurten var slut efter att gubben
hällde i sig en hel del på söndagen och måndagsmorgonen. 
Så nu skall jag invänta Ashani och Linus. Vi skall äta
tillsammans, Juhani han är riktigt tråkig, han skall
se Eminem i  kväll om jag är avis...Ja massa.
Men han och Anthony skall gå så hoppas
dom får det bra.
 
Nu så äter jag och Linus klockan är sju och Ashani
är lite sen, hon kör i dag så hon skulle vara ute ett tag. Jag 
fixar till Linus och tar till mig. Jag kollar på tv och han tittar en liten 
stund på datorn. Det är alltid lika kul när han skall sova över. Han längtar till
sin mamma och pappa. Ja gubben det får man men vi kan lägga oss tittar vi på
Lotta på Liseberg, han somna efter det och jag också.
 
Ashani kom strax innan vi lag oss så hon
fick mat också.
 
 
 Sot gott
 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0