Kalundborg

 
SUPER FARMOR BLOGG
V29
 
 
 
180720
 
 
 
GRATTIS
 
Margareta & Greta
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har vi varit på resande fot i fem dagar. Det har då varit
full fart på dessa dagar och det fortsätter i dag då jag skall till
Danmark igen. Det skall bli väldigt intressant och roligt för det blir ju 
lite nytt. Inte där man har varit och så,, utan nytt ställe blir det. 
 
Men först skall jag starta min dag i rätt ända  med morgon stök.
Nu kommer min frukost och lite altan mys, känna på vädret
och planera kläder. Det är så min morgon är startar.
Jag är nu redo för en resa till Danmark. 
 
Denna resa kommer att ta lång tid.
Vi var väldigt trång suttit  i baksätet, tre vuxna
i ett litet säte . Jag, Anne och Jossan på vägen dit.
Men vi kom då fram till vårt  resmål Kalundborg , en väldigt 
liten stad. Hur fina hus som helst. Små pittoreska hus, vi upptäckte att
snett är också rakt.
 
Vi åt en lunch på en gå gata och det var väldigt fint. Vi promenerade 
längst gågatan och titta på fina hus. Vi tar en runda till kyrkan
också. Vi promenerade längst kustlinjen.  Hitta ett ställe
vid småbåts hamnen då vi tog dricka.
 
Vi skall nu köpa öl,mat och lite annat.
Vi kommer hem till Rydebäck och klockan är
21 maten blir sent i dag också. Grillad fläskfilé, 
potatissallad  och jag tog en Smirnoff Ice, gott är det .
Nu sitter vi här och här det skönt, som bara vi kan ha det..
Jag kommer att gå till sängs tidigare i dag, en smula trött 
är jag.
 
Dåligt med vätska blev det i dag också. Jag hoppas det blir bättre
med den biten i morgon. Jag behöver fixa vätske nivån.
Det måste fixas nu i morgon.  
 
Sot gott 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0