Lite mer bad då

 
SUPER FARMOR BLOGG
180726
 
 
 
GRATTIS
 
Jesper & Jasmine
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
När man vaknar och funderar på vad drömde jag?
Då har man drömt något märkligt. Jag mins inte vad
har en svag aning men det är för vanskligt att tro att det
var så i drömmen. Men jag var lite "vad var det? när jag vakna.
 
 
Nu skall jag ta frukost vilket inte finns så jag får nu ta det som finns
och göra en frukost. Jag handlar lite på vägen så jag kan få
lite i magen. Nu så kör jag dagen. Jag och Ari skall nu
lämna in firmabilen. Sen blir det stranden en kort
stund kan vara skönt.
 
Det är ju så att jag och Ari skall iväg till Slagsta och fixa en ruta på
bilen nu, han skall lämna in den klockan åtta på morgonen och
det är nu så då fixar vi det. Jag skall med dit för att köra
hem han. Det är varmt och han är lite kinkig min man.
Han skall hämta bilen innan lunch så det är
viktigt att hämta bilen.
Vi skulle till stranden
vilket inte Ari riktigt vill han är
ingen bad människa. Nu blir det så att vi
kommer att komma ner till stranden efter 12 då vi
skall hämta bilen först. Det går bra då Camilla och Thomas
kommer att åka vid 10.30. Vi kan alltså ta det lugnt och se till att
det blir bra med de mesta.
 
Jag sätter mig och lägger lite spelkort på datorn så jag är relaxad.
Det är dock väldigt varmt och jag tror jag är illa tvungen att doppa mig i dag.
Det kommer att betala sig med sendrag och UVI. Det kommer som på beställning
det slår aldrig fel. Få se om jag går i i dag. Nu sitter jag i alla fall och relaxar i 30 grader
lägenhet klockan nio på morgonen.
 
 
Tar kaffe på de som lite extra bara, känns gott.
Nu skall vi straxt åka och hämta bilen till min man.
Han kommer att bli så nöjd tror jag. Och Jimmie kommer
att ha en fin ruta i sin bil. Då så full fart med packning och allt.
nu skall dagen flyga iväg.
 
 
Nå ja klockan blir 11.00 och vi åker till Slagsta, jag lämnar av Ari och sen
tar jag mig till ICA  för att hämta ett packet och köpa dricka.
Sen kommer jag att parkera Bee hemma och vi tar vita
bilen ner till stranden.
 
Vi får lunch av Camilla hon fixa den till oss. Min kropp kokar
jag tar ett dopp och det är skönt. Jag är inte i så länge 
men det skall nog räcka hoppas jag. Ari är
i betydligt längre och han tycker det 
är skönt.
 
 
Vi är inte så länge vid stranden och jag känner att det ät bra så.
Vi blir bjudna på middag hos Camilla och det är väl helt
OK kan jag känna. Man slipper stå vid spisen en
dag som denna.
 
Det skall bli middag där vid 18.30 - 19.00
så vi tar oss ner till Brinken till 18.40 så det kommer
sitta fint med en god middag. Vi tar kaffe efter och att sitta på
framsidan känns bäst, skugga och så mycket svalare än baksidan. Det är
så kul att bara kunna sitta där och njuta av värme och god mat, trevligt 
sällskap. Vi tackar för oss efter en stund och nu skall jag nog bara vila när
jag kommer hem. så trött och så seg.
 
Tittar på tv och känner mig redo för att bara va.
Tack för i dag och vi hörs i morgon.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0