Hos Ellie

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
Dag 204 på året
 
 
 
180723
 
 
GRATTIS
 
Emma & Emmy
 
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Efter att jag trodde att jag skulle klara mig med bara ett
påslakan har jag frysigt hela natten som en gris.
Jag har inte vågat röra mig en millimeter 
för då har jag ju hamnat på en kall
plats då hade det blivit mer
kalt och mer jobbigt 
för mig.
 
Somna på morgonen och
vakna 07.45 och var isande kall
på hela kroppen. Det blir kaffe först och sen
en dusch. Njuter av min frukost nu. Ellie och Fredrik
jobbar så vi är lite sega och skall ha en liten bara va dag i dag.
Det kan vara skönt tror jag, sen skall jag nog sola lite, det kan vara
helt ok.
 
Det drar sig mot lunch och vi, jag och Ari, skall äta något.
Min man hitta något på Kärleksvägen, som har en buffé det kan ju
vara något. Så vi åker dit och titta det är på Utkiket.  Här ser man hela Karlskrona. 
Vilken utsikt jag kommer att lägga upp bilder när jag kommer hem, då blir det en extra inlägg
på vad vi har varit i bildform så vill du veta och se då får du allt kolla in min blogg. Det är helt makalöst 
fint här på höjden, god mat och ett trevligt ställe vill jag lova.
 
Hemma hos Ellie igen skall invänta henne så vi kan åka dock handla till
middagen sen. Skall också köpa tvättmedel till Nea. Nu hitta vi inte
jag och Ellie kolla runt. Men inget tvättmedel. Vi får kolla på
ett annat City Gross i Kalmar i morgon så vi handlar
vidare. Nu skall vi hem och ta en kaffe.
 
Vi bestämmer oss för att åka till ett bad så Ari skall
få ta ett dopp. Nu kan det bli en stund vid vattnet.
Jag och Fredrik badade inte men Ellie bada.
Skön eftermiddag blev det. Nu skall vi
hem  och fixa middagen.
 
Laxen är på g och
Vi sitter nu och äter väldigt
gott och som du vet är ju lax väldigt
gott i min smak. Vi tar och spelar kort och
Det var ju kul, både chicago  och UNO nu är det bara
sängen som väntar.
 
 
Sot gott 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0