Hem

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
180725
 
 
GRATTIS
 
Jakob
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny morgon och jag vakna efter en besvärlig natt med
kramper och skit i benen. Detta är fan inte kul då jag skall  sova
eller vill sova, jag får gå upp stå på benen och trycka fot och ben i rätt 
vinkel. Jobbigt som fan.
 
 
Kommer upp och hittar frun i huset vaken, det var ju skoj.
Vi kan sitta på altan och njuta av stillheten jag och Nea.
Efter en stund kommer rödtotten, hon var inte så pigg
kan man säga, vi satt där och hon berätta att de är
hon som har klippt sin lugg....OK det var ju rätt
skaplig klippning men.... Du skall INTE
klippa dig själv.
 
 
Mycket smartare att låta Annelie fixa detta.
Sen kom min egen lilla troll tjej, hon ser ut som
ett på morgonen, hon och dockis ser lika rufsiga ut.
Men så söt så.
 
Nu börjar hela huset vakna.
En efter en kommer upp, till och med Johanna.
Det kan jag lugnt säga är ovanligt. Men det var ju kul.
Vi sitter på altan och jag fikar. Vad annars skall man göra så
här tidigt. Jimmie fick rycka ut och ta en hund från hönsen, Det är inte
så skoj.
 
 
Detta får han lösa och jag kommer inte att lägga mig i, men fan vad
tragiskt det blev. Nea blev så ledsen så det gör ont i mig att
se hela eländet. Jimmie tar hand om valpen och jag
packar i hopp våra saker. Vi skall åka nu så jag
säger hej till barnen.
 
Vi åker och jag är lite orolig,
var det någon höna som blev skadad?
Jag ringer Nea, hon har tittat på dom och de
verkar OK. Bra där. Nu kommer vi till Södertälje och
jag får lätt panik och säger till min man;
>Jag har glömt min väska med körkort och bankkort<
 
Så då skall vi alltså åka tillbaka till Ärla...Men jag skall ringa först
och fråga, Nea svarar och den är här ja då den står fan på lådan.
Jag vart så stressad när vi skulle åka i hela denna kaos som blev 
att jag missa att ta den med mig, sorry gubben det var inte meningen.
 
Är tillbaka i Ärla efter ett matstopp på Q8/OK
Här hitta lag en snygg bil jag blev väldigt impad.
 
 
Vår färd fortsatte till Ärla, plocka väskan och sa hej då igen.
Nu har vi allt nu är det bara att köra hem och packa upp
och få komma till ro. Jag har lovat hämta Juhani.
så jag kan bara få va, längtar mycket.
 
Jag och Ari kolla in läget med att byta ruta på bilen efter olyckan med fågeln.
Den skall lämnas i morgon bitti klockan åtta.... Hallelulia vad kul.
Nu är det stress igen bara man kommer hem kommer all
stress som fan. Men det är min vanliga osis.
 
Vad gör vi nu gubben är du hungrig skall vi äta? Jag vill ha en barnpizza.
OK ner till puben här nere, massa drägel sitter där men va fan käkar
bara lite sen gå hem bara man slipper att fixa hemma. Nu skall 
jag bara invänta klockan och plocka Juhani.
 
Ashani och hennes tjej kompis skall med.
Vi kommer till Juhani´s jobb 20.54 så lite får vi
allt vänta. Nu skall vi hem släpper Ashani´s kompis i
Fittja. Nu så hem göra kväll duscha kallt och så.... I säng.
 
Sot gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0