Semester för gubbem

 
SUPER FARMOR BLOGG
V29
Dag 197 på året
 
 
180716
 
 
GRATTIS
 
Reinhold & Reine
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Trotts värmen och den klibbiga luften har jag sovit bra.
Har också förberett mig för att vara med min man
lite nu när han har semester. Vi kommer
säkert att åka någonstans.
 
Det är nu en ny vecka som
börjar med strålande sol och 32 grader.
Vi har ju en helt magisk sommar, inget man kan 
klaga på. Tycker bara synd om gräset, träd, blommor och
all skörd. Här saknas det bevattning, så ett litet nattregn skulle sitta fint.
Hoppas på det nu.
 
Dagen kommer att gå åt till planering och en massa viktiga saker som fixa räkningar.
Sån skall ju in också oavsett man är hemma eller inte. Så det måste jag titta på.
Hoppas man är hemma tills dess, men ifall inte. Jag skall också hinna med
en kaffe hos Camilla. Så om jag börjar med frukosten nu så går allt
bara bra i dag. Alltså Frukost.
 
Jag kommer också att köra bara text dom dagar jag inte har
tillgång till dator. Vi kommer dra oss ner mot Ärla i kväll och sen
vidare till Anne i morgon kväll. Nu skall jag få en kaffe med Camilla och
Thomas. Jag skall också fixa lite med packningen så jag är klar med mitt när vi
skall bege oss. Jag hoppas att det blir en sval färd. 
 
Ja lunchen då vill inte ha massa varmt tar lite yoghurt och musli det får räcka.
Har ingen lust att fixa massa varm mat i dag. Det kommer att vara lite
så där sen. Mat i Ärla i dag eller skall vi bara ta det efter vägen.
Jag kör på nu så jag kan komma i väg sen.
 
Det blev en dusch till innan vi åker ett stopp blir på donken
Hallunda. Nu så är vi iväg, vi kör ner till kolloniområdet  för att möta upp 
familjen, massa bad, inte jag dock, vi kom hem där vid åtta. Alla nöjda och glada.
Jag tog en sider och njöt av den vackra kvällen. 
 
 
Sot gott 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0