Till Helsingborg

 
SUPER FARMOR BLOGG
V29
 
 
180718
 
 
GRATTIS
 
Fredrik & Fritz
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en spännande dag i dag, vi skall ner till Helsingborg och se oss omkring.
Det är lite kul att komma till ett dställe där man inte har varit. Jag är klar
med morgon stöket och skall nu ta min frukost fixat av Anne.
Då kör jag. 
 
Vi diskuterar om när vi skall åka, det blir nu till 11 båten.
Vi kommer lagom fram till Helsingborgs hamn,  Hans körde oss..
Det blev jag, Ari, Anne och Mössan. Vi promenerade runt i Helsingör och
hitta massa bra affärer. Vi skulle först gå runt och titta på stan sen blev det
Kronebergs slott.
 
Här på slottet stötte vi på Hamlet , Ofelia, kungen och drottningen. Dom har små
Teater spel inne i slottet, det var väldigt intressant och roligt. Vi gick även upp i 
Kanonfint. 145 trappsteg var det, tror vi gick 6 våningar upp. Vilken utsikt. 
Nu är klockan 16.30 jag är i behov av en kaffe känner jag. Jag är
så värd den. Vi skall tillbaka till en affär och handla middagen.
Vi skall grilla.
 
Hemma hos Anne och Hans  nu och det kommer bli så gott
med grillat, vi skall njuta av kvällssolen och den sköna
sällskapet. Ja så blir det åter kväll och jag kan nu dra
mig tillbaka 
 
 
Sot gott 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0