Till Malmö

 
SUPER FARMOR BLOGG
V29
1807
19
 
 
 
GRATTIS
 
Sara
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag och nya utflykter.
Men nu först är det bara in i durschen .
Det blir frukost på altan och sen skall vi planera 
dagen. Så nu är det bara att njuta av min goda frukost det
blir ju super gott.
 
Efter en fin morgonstund kommer vi i väg mot Malmö. Det blir en fika
hemma hos Annes dotter Cilla med familj. Vilket fint hus dom har
dom har fått tag i. Typiskt Skånskt vitt hus, tjocka väggar och
Enormt tjusigt arkitektur på hela huset, inne och ute.
Vi stanna ett par timmar och lite fika så kommer
vi i väg mot Rosengård. Här har Ari och
Anne bott. Vi titta runt om.
 
Vi tar oss till ett köpcenter Burlöv, Ari hitta lite kläder.
Jag tyckte att det var ett bra val efter som han så sällan är villig
att köpa nya kläder. Nu är klockan 16.30 så vi skall hem. Jag och Anne tar
en kaffe och njuter lite av vädret så skall vi, jag och Anne köra Issa till stan och sin
kompis. Vi handlar till middagen och sen skall vi hem. Det blir lite sen mat i dag .
 
Grillat blir det, gott som vanligt. Anne fixa med sallad och sen blev det
att ta kort på den fina solned gången. Jag blev aldeles varm 
av  synen. Så fint så varmt. Ja nu fick jag så bra kort
Nöjd som få, så nu kan jag äta i lugn och ro .
Ari tog inget i dag men han missa
den i går.
 
Vi har en underbar kväll, 
Alla sitter och njuter av kvällen .
Nu kan jag gott samvete  och lägga mig.
 
Sot gott 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0