En förmiddag med Linus

 
SUPER FARMOR BLOGG
V27
180705
 
 
GRATTIS
 
Laila & Ritva
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har sovit bra i natt fram till 03.30, då blev det massa konstigheter i mitt huvud.
Korta konstiga drömmar. flera stycke snarlika varann. Ett budskap som jag 
skall ta till mig? Sen vet jag att 24.30 flög polis helikopter väldigt
intensivt över Tumba, Tuna och vid  vägarna runt om.
Så stökig natt har det varit. Lika så på
morgonen.
 
Nu då när jag skall starta min dag...
seg, trött och ja lite så kan man nog säga.
Jag tar i alla fall min frukost nu. Jag skall njuta
av den och läsa lite nyheter. Vilket gör min morgon.
Det är min rutin på morgonen och den är bara att följa. Allt
blir så mycket bättre och min dag startar med återhämtning och det är
vad jag skall ge mig själv varje dag och kväll då kommer jag må bäst.

Nu tar jag och för vad jag skall göra på förmiddagen, Camilla kom och vi tar en kaffe.
Linus skall vara med mig på förmiddagen, det blir ju lätt som en plätt, vi bestämmer
att jag kommer ner till Brinken vid 13.30 - 14.00 så kollar vi på några avsnitt.
Det  blir bra de Jag hoppas den fortsätter lika bra som den är. Så
deå så Linus säger vi hej då till mamma och sen skall jag
bara föra lite saker så skall vi till Hågelby.
Där kan vara roligt att leka.
 
Så jag kollar mina blommor och ger dom vatten, 
det är lite varmt för dom, Jag behöver lite extra titt
på dom i dag då det är många torra löv och dom skall
plockas bort. Det tar ett tag och det är jobbigt för min hand,
men jag har inte bråttomt så det blir bra.
 
Nu far vi till Hågelby, tar en lunch först på McDonalds.
Lite kort
 
 
 
 
 
 

Så vi åker nu till mamma Camilla och vi skall ha lite fika,
i alla fall jag. Två avsnitt av Shadowhunters och min eftermiddag är klar.
Tack för i dag och välkommen tillbaka i morgon tack Linus vi ses.
Så var det hem och försöka hitta på något bra. Eller bara 
kolla på tv, ja det kan jag också göra. Lite soppa och
så tar jag medicinen i fall jag somnar.
 
Vad hände det blev mörkt. 
 
 
 Sot gott
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0