Tvätt dag och besök av min dotter

 
SUPER FARMOR BLOGG
V28
Dag190 på året
 
 180709
 
GRATTIS
 
Jörgen & Örjan
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Som du ser är det en ny vecka och det är andra veckan av juli, 
tiden bara rullar på och jag är lite seg och lite vad skall
man säga....hinner inte med veckorna. Inte vill
jag ha andra veckan i juli. Nej jag vill ha
mer sommar dra tillbaka en vecka och
låt denna vecka vara i tre veckor.
Det skulle vara något.
 
 
Man kan då få mer sommar och mer
tid till sitt. Det skulle vara bra, eller hur, vad tycker du?
Jag har lite tvätt att stå i denna dag jag får hjälp av Ashani och det 
låter fint som fasen. Då kan jag ägna min tid i dag till de jag vill. Det är fint de.
Kan kolla på tv lite , kan bara softa lite, vara ute och bara va. Titta på solen som nu har
gömt sig men kommer säkert sen hoppas jag. För ut vill jag sen.
Det är bara 19 grader i dag det kan inte vara så bra jag vill ha lite varmare.
Det är bra för mina leder och mitt inre, kan behöva mycket med sol
här.Se där nu kommer hon fram lite, härligt. Skall läsa lite nyheter
och se vad världen har för sig. Men innan dess skall jag fixa
frukost, det kan vara bra.
 
 
Så nu skall jag bara soffta på sofan, jag har satan så ont i dag 
i min handled, har förhöjd värme och det känns lite så där
inflammation på G här. Jag skall nog ta och ringa min 
läkare och höra vad han säger. Det ör nog
bäst de. Men det är telefon tid klockan
14 så då ringer jag då.
 
 
Nu kommer Camilla och Linus, det är väl lite så där kul att
dom kommer till mig också. Vilket Camilla gör ofta.
Linus berättar att han vill ha lunch hos mig.
OK men då måste vi handla något.
Vad vill du ha??
 
 
Dum fråga när det gäller han men det blev spagetti med köttbullar.
Det kan jag ordna, det är ju bara att fixa lunchen. Camilla tittar
på min hand och säger att den är svullen och väldigt varm.
Ja jag skall ringa så det är ju bra då. Vi knallar ner till
tvättstugan och lägger i tvätten, sen skall Linus få
leka lite i parken. Det är ju OK att sitta ute
i dag.
 
Tvätten skall hängas och Ashani som har kommit hem
hjälper mig med det, Camilla är uppe med Linus.
Vi tar lite mer kaffe och så skall hon i väg och
träna. Hon åker 15.45, Thomas hämtar
Linus 16.25. Jag är klar i tvätten
17.40.
 
 
Det blir lie tv för min del efter middagen och 
det är Dr Phil som kommer 19 och innan dess är det
de okända. Så kommer venetianare som kan vara kul att se.
Annars blir det tyvärr inte mer i dag. Jag skall nog ta en tablett i
dag när jag skall lägga mig.
 
 
Sot gott
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0