Vi skall nog bara va i dag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V26
 
180701
 
 
GRATTIS
 
Aron & Mirjam
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är nu söndag i gen, det är fasligt vad veckorna rusar förbi, det är ju
inte sant men så är det. I dag är det första juli och Sommaren står i
högsta blomm eller blommorna har ju redan blommat förbi i
maj värmen. Men i alla fall sommaren är i sitt esse nu.
Hoppas på många fina dagar och härliga stunder.
Jag skall nu ta denna dag i besuttning.
 
 
Lite frukost först i dag den är prio ett i dag.
Jag sitter och njuter i min ensamhet. Gubben sover
så jsg är själv ett tag. Kollar lite på FB och sätter upp lite kort där.
Det är nu time för kaffe och lite nyhets läsning
 
jag och Gubben tar en promenad på ett par timmar.
En vandrings led som startar vid Hågelby ocg
slutar vid Vreta och vårt hem i Tuna.
 
 
 
 
 
 
 

Det vart en skön promenad på dryga tre timmar.
Vi kom hem till slut och nu skall jag handla.
Behöver yoghurt och mjölk så då kan 
jag ta en sväng till Camilla också.
Kaffe är alltid lika gott.
 
Så ett avsnitt på vår serie.
Ja den är inte så lång så jag var där
dryga timmen. Jag känner mig hungrig
det är väl bara hoppas på middag snart. Ari är klar
med halva så vi skall vänta på potatisen, 40 min.
 
Då ligger jag på soffan och är slö då.
Inget speciellt som finns här.
Så jag slö tittar lite.
 
Middagen är här.
Fisk, äggsås och potatis.
Det sitter bra i min lilla mage som för
övrigt är totalt uppochner igen.
 
Kvällens tv
Spårlöst Danmark och Sverige.
Sova i sängen sen det är viktigt och
jag känner mig trött nu.
 
 
 Sot gott
 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0