Vidare mot Äela

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
180724
 
  
GRATTIS
 
Kristina & Kerstin
 
 
 DAGENS  CITAT
 
The greatest thing you'll ever learn,
is just to love, and be loved in return,
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det bara dags att röra på sig i dag.
Innan dess hinner jag med en frukost och
packa i hopp alla våra saker. Det är ju lite
lättare i dag då jag inte har spridit ut mig i
hela huset.
 
Ellie är ledig i dag så hon äter frukost
med mig och Ari. Vi kommer i väg vid 10.30
lite sent då men det får det allt vara.
 
Vi skall bila vidare upp mot Ärla och vi tänkte
då kolla in läget lite högre upp i Sverige.
Vi stannar lite på Öland, titta på
slottet Borgholm.
 
Jag är lite förundrad över att dom inte fixar
i ordning slottet mer. Det är ju väldigt populärt ställe
som det är men det skulle vara kul med lite rum kanske.
Vi luncha här på Bornholms slott också det kändes bra.
 
 
 Fortsatte vi vidare mot Oskarshamn titta lite.
Det finns mycket att titta på i Sverige och det är vackert.
Behöver inte någon utlands resa inte, det fungerar bra med den
Svenska faunan, snacka om att Skåne och Blekinge är vackert.
 
Vidare och en liten titt i Västervik. Här är det vackert vill jag lova.
Jag blir så imponerad av alla fina områden som verkligen
finns här. Vi tar oss tid och det är så fint, vi letar efter
badställe till Ari. Dom ligger lite på fel sida men
det finns ju i Ärla.
 
Sen är det raka vägen mot Ärla och sonen med familj.
Det kommer att vara skönt och komma dit och få svalka.
Vi tar oss ner till badet vid kollot och badar 22.30 inte illa men
det är ju sommar semester.  Väl hemma blev det kex och ost,
vin till det och så sova klockan 01.30
 
 
Sot gott 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0