Vidare mot Karlskrona

 
SUPER FARMOR BLOGG
V29
180722
 
 
GRATTIS
 
Magdalena & Madeleina
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall vi vidare mot ett nytt mål.
Det kommer att bli motsatta sidan, mot
Karlskrona,  ett besök hos Ellie och Fredrik kommer
det att bli. Men först skall jag klara av en frukost hos Anne
i Rydebäck och säga hej då till underbara människor.  Jag har haft 
ett par underbara  dagar här i Skåne. Med utflyckter till Danmark och runt om
här i Skåne. 
 
Skall passa på att tacka värd familjen för en härlig och mysig tid,
Det ärr alltid en värme hos Anne som är så god och väl
visad. Jag tycker att det är kul att komma hit och vara
ett par dagar här. Vi har inte tråkigt och man får
uppleva saker som är helt fantastiska.
Tusen tack kära Anne med familj.
 
Min dag fortsätter nu och jag skall nu inte min frukost.
Jag och  Ari  kom iväg i god tid och  kan nu kolla in landskap ,
städer, så byar hur områden ändras. Vi stannar ofta för att titta på vyer och
häftiga områden. Att stanna i Kivik var ett måste tyckte vi. På vägen upp mot Karlskrona 
var det gott om rovfåglar,  jag han inte med att ta en enda bild.
 
Llunchen tog vi i Ysta föresten.
Det är en mysig stad, fina hus och det är kul
att man har varit där. Nå väl vi tog en middag efter
17 då lax stället inte var öppet. Det är söndag och det mästa
är stängt. Vi hitta ett EKO som vi hoppa in på handla lite, bullar, frallor
lite annat, bra att ha saker.
 
Vi kom till Ellie där vid 19 så kaffe på och lite bulla. Fint på altan är 
det så jag känner lugnet återkommer till min kropp. Har en
trevlig  och mysig stund med Ellie och Fredrik.
Till slut är det bara att bädda och
Sova. Denna dag är nu 
slut.  
 Sov gott 
 
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0