Återhämtning kan behövas

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
V24
 
180612
 
 
GRITTIS
 
Eskil 
 
 
 DAGENS  CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja jag har en ny dag och nya utmaningar. Jag har
en dag där jag inte kommer att göra stora
saker. Jag kommer att bara va och 
det är gott nog i dag.
 
 
Frukost
Ja den skall jag börja med för då
mår jag som bäst. Läsa lite på nyheter och ta en
härlig kopp kaffe är också det jag skall göra nu. Så på 
återseende om ett tag då. 
 
 
Får lite lunch sällskap av Camilla. Jag skall följa henne till Karolinska,
hon skall kolla skjuten igen det är bra efter som den var så fel i
början på året. Hon skall köra också så vi startar vår
resa klockan 12. Vi kommer fram 12.45 och hon
är klar 13.10 då tar vi oss hem, Wilma är med
Juhani hemma så hon skall plockas upp.
 Det går så bra detta. Nu är det 
bara att äta jordgubbar.
 
Jag skall hem ett tag, Har lovat hjälpa
Juhani med vissa saker hemma. Det är ju
eftermiddag och så kommer kvällen. Jag äter och
han skall vänta på sin fru. Vi skall möta upp henne och så
skall hon övningsköra lite. Ja så kvällen går och nu är vi hemma 
och jag skall sova.
 
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0