Återhämtnings söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 22
 
180603
 
 
GRATTIS
 
Ingemar & Gudmar
 
 
 DAGENS  CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag ta denna dag i mina händer.
Det är lite tidigt, men, det är jag ju van vid. Det blir
tydligen inte bättre en så. Lite tråkigt tycker jag då jag gillar
att sova. Men man får det man har, så jag kan ju inte göra annat  heller.
nu skall jag se, min man har fixat en äggmacka till mig. Så rart av han. Han skall göra
lite färd kost till sig då han skall ut och se om hans förkylning har get sig eller inte, han kommer säkert 
klara detta.
 
 
Så jag blir lite ensam på morgonen / eftermiddagen och det är ju så skönt på ett sätt.
Ingen som stör inget jag måst göras. Det är väl det som är skönt att kunna göra vad jag
vill utan att jag måste tänka på någon annan. Njuta av mitt liv skall jag och kolla på serier.
Ligga på soffan och pilla mig i naveln det är en bra plan. Det är vad som kommer att vara i dag.
Låter bra tycker jag.
 
 
Då så min dag i dag.
Jag skall väl ta en fika med Karlssons i dag.
Men först skall jag bara njuta av att jag är här och
kan göra det jag känner för. Jag skall bara se till att allt blir
som jag vill, ....eller.
 
 
Jo då jag har min makt till mig och det är ju OK för nu skall jag göra min dag.
Ner till Brinken och få Bee ompysslad, en spegel på plats och  bara de 
är skit bra. Avsköljning under huven och på bilen. Det var också bra.
Tanka fult är också finemang . Tack Thomas för din hjälp
nu när jag är så handikappad. Tack.
 
Så jag fick kaffe här och lite sol som var för mycket.
Det blir inte så bra om man känner lite yrsel av värmen.
Detta betyder att jag kan bli stressad av värmen, det får dock inte
ske för då är det ju kört för min del och sommar sol. Eller så har det varigt för
varmt helt enkelt. Jobbigt är det.
 
Så hem och göra ingenting. Jag skall bara sitta här och kolla TV.
Behöver inte göra något, eller dammsuga kanske, ja jag vet
jag skall inte göra detta men det är lite så det blir. Jag
gör för  dom två som skall hjälpa mig existerar inte.
Den ena är döende i förkylning och den andra
han är i Jordbro.
 
Så kul är det inte och ont gör det fan också.....
Nu skall jag bara fixa middagen; lax, potatis och citronsås.
Det är gott, men det hände något. Jag vill inte ha det går inte, Jag blir
tvör full. Något är fel just nu, väldigt fel.
 
Jag tittar lite på Jurassic Park 3.
Inte My cup of tea men jag kollar med gubben.
Men han somnar så då tittar jag på något annat, typ Spårlöst.
 Skall sova nu.
 
 
 Sott gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0