Blåsig dag

 

 
SUPER FARMOR BLOGG
V24
 
 
180613
 
 
GRITTIS
 
Aina & Aino
 
 
 DAGENS  CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej på dig hoppas din morgon startar på det bästa sättet.
Min har gjort det och det känns väldigt bra kan jag då 
säga, klockan är 06.30 och en minikort sovmorgon.
Det känns skönt efter en helt vansinnig dröm 
som är obegriplig, mins fragment så det
är rörigt.
 
Uppe nu och känner att det är kalt i huset.
Så åter en natt som har varit kall, och morgonen som är
väldigt sparsam med värme 14 grader utomhus så det är kallt.
Men nu är hon uppe och värmen kommer att stiga lite under morgonen.
Jag hoppas det i alla fall.
 
 
Vad gör jag egentligen på morgonen? Ja efter som jag just
nu är sjukskriven så är det inte så att jag är väldigt uppbokad på morgonen.
Jag gör saker som dom kommer och det är då lite fördel nu då, men det som alltid
kommer nästan först är ju min frukost så klart. Är en viktig stund och det är jag glad för. En
frukost är start energin på morgonen och super viktig.
Läser lite nyheter ja det är också väldigt viktigt. Jag hoppas att det blir en bra start på
dagen och att allt bra håller i sig längst alla timmar framåt i dag. Det underlättar
ju lite. Så Expressen kommer att bli läst nu. Ock lite koll på Facebook.
Allt som vanligt kan jag lova. men har inga andra
förväntningar heller.
 
Då skall Linus vara med mig i dag, hans mamma skall till läkaren och jag skall ändå
vänta på att Camilla J kommer med saker till mig. Så han kan ju lika gärna vara 
med mig. Han kollar på Mrio och jag skriver här. Och så skall sköterskan
ringa mig från vårdcentralen. Behöver linda om lindan på handen.
Den skaver en smula. Hoppas dom kan hjälpa mig.
 
 
Så blir det fika med Camilla och Micke.
Så trevligt så. Camilla skall komma med mer saker
till råttorna ock det är ju trevligt för då kan jag bjuda på kaffe igen.
Det är lite snack om Lilo hur hon har det och hur de andra välkomnade henne.
Vi snacka lite om hur det går i skolan för deras barn, så. Ja det var så trevligt att träffa dom.
Det händer inte allt för ofta.
 
Sen fixar jag middag till oss som Juhani köpte. Det blir ju bra , hamburgare med pommes.
Det blev vanliga burgare och Quorn burgare. Det var gott faktiskt. Så var kvällen 
här och Linus skall hem, tack för titten killen vi ses igen. Kommer sakna
dig. Ja jag också Linus kommer sakna dig. Puss på dig.
Nu kan jag göra kväll och det är helt skönt.
Jag skall kolla TV och så sova.
  
 
 Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0