En fin dag med lite tvist

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 23
 
 
180605
 
 
GRITTIS
 
Bo
 
 
 DAGENS  CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en ny dag och jag är på G för det är en fin dag.
Har lite att stå i och fixa med men det skall väl
gå bra kan jag hoppas på. Jag är lite så
där vad skall jag säga...Stressad
över vissa  saker.
 
Jag kan ju inte skriva med min
högra hand, har ju ett gips paket där.
Nu är det så att jag skall fylla i ett papper som
skall till min advokat. Det är ju sjukt, jag behöver att någon
hjälper mig där. Ja vem?? Fan Juhani skriver oläsligt men jag får
höra med Ashani. Hon skriver fint.
 
Så när vaknar dom då?? Jag vill ju fixa detta nu. Det skall ju iväg sen till
min advokat. Kom i gen nu vakna. Jag hinner säkert att äta min
frukost innan dom vaknar. Njuter av den ett bra ta, dom 
kommer upp där vid nio tiden, Så hon hjälper mig
med detta. Tack.
 
 
Nu skall jag se till att få i väg detta brev och så.
Jag skall lägga det på lådan nu. Och jag skall kolla in
lite på sekund hand affären. Agnetha jobbar där. Kul att träffa
henne igen. Ja så kan det gå tycker jag, vi prata lite om ditt och datt.
Vi skall ses på en fika senare så hon ringer mig. Det blir kul tycker jag. Vi
har en hel del att snacka om. Ha ha ha
 
 
Ja min eftermiddag är på G och det är väl lika bra att 
ta tag i den medans man ändå kan och orkar.
Jag tror min man kommer hem i
kväll och det är bra.
 
Han är ju ledig i morgon så...
det blir en onsdag med han. Han är
lite "sen"  men det är ju ok jag väntar med att
äta tills han kom och nu är det middag vid 19 tiden.
Han berättar lite om vad som händer på jobbet, och vad han
tycker. Jobbigt med detta är ju att han kan sitt jobb bättre än andra vill jag
lova, Men där nere vill man inte lyssna på hans yrkeskunnighet. Jobbigt detta kan bara
resultera i att ytan inte blir snygg eller kommer att hålla. Deras boll.
 
Men nu är det tisdagskväll och jag skall titta på Rambo. Det är
en bra film med massa action. Jag hoppas jag fixar
hela filmen. Jag kämpar massor men kommer
nog inte så långt in i den.
 
Det blir tvär trött orkar inte ta mig i säng.
 
 
 Sott gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0