Hemma dag, vila

 
SUPER FARMOR BLOGG
V2
 
180618
 
 
GRITTIS
 
Germund & Görel
 
 
 DAGENS  CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har sovit djupt och en konstig dröm. Det känns i hela kroppen.
Jag vaknar och tänker "vad var de där om? "  Känns
lite skumt och lite irriterande, fragmenten
försvinner mer och mer. Så det är
lite konstigt.
 
Nu skall vi i alla fall se till att
allt runt omkring mig blir till de bästa i
dag för det är lite så jag vill ha det. Jag har inte
alls någon lust att känna sorg och olust, fattar inte varför
det måste vara så. Jag hoppas på det bästa nu. Min dag, mina villkor.
 
 
Frukost till mig och min jävla hand som hela tiden gör sig påmind om att den
är där och att det är en satans obehaglig känsla i handleden. Kan vara 
lite snett och vint eller lite så där...Skit jobbigt. Jag tror att jag skall
ha en dag med soffhäng och tv tittande. Göra lite småpyssel.
Inga ansträngningar alls.
 
Hala förmiddagen gick åt att inte göra något.
Jag bara va och det kändes väldigt skönt. Nu skall jag 
ta mig till Brinken och se om kaffet kommer på när Camilla kommer
hem. Hon är hemma 13.30 så nu blir det kaffe och jag är bjuden på middag också.
Kim och Lillevi kommer till Camilla och vi fikar tillsammans. Har inga större saker för oss.
Middagen drar ut lite, en kille med larm är i kvarteret, Här snackas det larm.
 
Jag kollar på en film i väntan på middagen. Nu så är det klart.
Ja sallad med kyckling det är bra de. Så Thomas skall iväg och golfa,
jag och Camilla kollar avsnitt på vår serie. Nu är klockan mycket och jag skall hem.
Kvällen r ett faktum. Väl hemma stöter jag på Juhani och Ashani. Jag säger god natt till
dom och världen. 
 
 
 Sot gott
 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0