Hemresan

 
SUPER FARMOR BLOGG
V25
Dag 169 på året
 
180618
 
 
GRITTIS
 
Björn  & Bjarne
 
 
 DAGENS  CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en ny morgon och ny vecka. Efter några dagar i
Ärla skall jag ta mitt prick och pack och köra hem.
Men först alla morgon rutiner sås som dusch 
Och frukost. 
 
 
Nea kommer upp och vi trotsar kylan och sitter på altanen med
frukost. Det dröjer lite men barnen vaknar en efter en. Och så
är alla uppe då Johanna sover. Jag och Nea tar Haylie
med för att släppa ut djuren. Så det är lite kul att
se den lilla pippin som är nykläckt.
Så söt liten kyckling bäbis.
 
 
Jag packar in i bilen och sen skall jag bege mig.
Det blir en returresa på fredag då jag skall vara med på
midsommar festen. Men jag hinner med att säga hej då till
Johanna också. Sen kör jag 09.30. När jag kommer en bra bit och
ner mot Åkerstyckebruk kommer två ambulanser med blåljus. Kan ha varit
en olycka efter mig. Jag såg ju inget så det måste ha hänt efter jag passerat.
 
Så nu är jag hemma och Juhani är hemma så jag får en kram av han.
Mina fina barn, jag är väldigt glad att jag har bra kontakt med
sina barn. Jag hoppa att det håller i sig med Juhani också.
Det är viktigt och det är bra fen en mamma att veta
att man har trygghet i barnen att man har
den respekt som är.
 
Ja jag skall träffa min dotter
efter hennes jobb och jag skall ta en 
fika med henne så då är det bara att ta sig dit
nu då. Gott kaffe med gott sällskap. Hon får berätta om
bubbel kvällen med kompisarna. Så skall jag goa lite med Wilma.
Hon är på strålande humör och det gör mig gott. Det är så roligt.
 
Jag blir inte så länge där men skall plocka upp Linus, hälsa på han lite.
Jag hoppas han har det bra och att han gillar förskolan nu. Bra 
kompisar har dom. Hela förskolan sitter och tittar på fotboll.
Det var en kul variant. Personalen har lyckats fixa
det bra. Tar han och åker hem sen till Camilla.
 
Jag skall nu till Willys och handla lite, det blev 
ju inte så bra med filen, jag skulle ha tagit yoghurten
med mig och musli till Ärla med det blev hemma så nu måste
jag köpa ny. lite annat också. Det blir lite och sen åker jag hem, ingen
är hemma och jag kan slänga mig på soffan.   Det kommer lite kort från mina
dagar i Ärla.
 
Torsdag 180614 middag på G
 
 
 
skolavslutning 
180615
 
 
 
 
 
 
 
 
 
180616
Lördagsmorgon
Bad vid kollot 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
180617 
Marknad i Eskilstuna
 

 
 
 
 
180618
Måndagsmorgon
 
 
 

Så det var dom så nu kan jag faktiskt göra kväll och
se på TV sen hoppa i säng.
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0