Jag och gubben på äventyr.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V24
 
180616
 
 
GRITTIS
 
Håkan  & Hakon
 
 
 DAGENS  CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja jag har fått en bra sovmorgon.
Jag kom upp så där 07.45, det är hur bra som helst.
Jag tror att jag får en bra dag på detta.  Jag snäll gå upp och 
Fixa lite frukost  jag upptäcker att Stoffe ärr kvar och han får också kaffe.
Vi snackar en stund  och det är lugnt  och stilla.
 
Nea och Jimmie kommer upp Stoffe berättar att kanin ungar var utan för
Huset. Det är ju massa kaninbäbisar och jag lovar de kaos som blev
helt galet och massa stress och det kan inte vara kul alla gånger. 
I dag var det just den dagen då det inte var så kul.
 
Ordväxling kan vara kraftig för inte vill ungarna komma in.
Det blev ett jagande och ett jävla stressande.  Men till slut kom alla ungar in.
Det var bara en stor kille som var kvar, Alex heter han, en helt galen kanin svår att fånga och
Jag jobbade hela dagen lång. Ari var iväg med Joline så jag hade bara Haylie, Amanda och hennes kompis
Tindra kan klara sig själva i en viss mån. Så jag jaga den hela tiden.
 
Men Ari kom hem efter ett par timmars fiskande med Joline det var en bra tur för dom.
Sen blir det bara att Ari jagar in Alex och så vart det lugnt. Jag tycker det blev
Bra eftersom jag nu är less att jaga kanin. Det är sen lunch och sen
är det bad som gäller.  Jag tycker att det gick bra.
Ungarna leker och allt är bra.
 
Väl hemma kommer barnen på att man skall bråka så mycket de bara kan.
Jag blir så less varför skall dom bråka för? Så jävla jobbigt jag kan bara
inte förstå detta. Men det var så i  alla fall.
 
Nu råka jag trycka fel och denna dag blev publicerad innan dagen är klar.
Detta händer då jag inte skriver på datorn. Jag kan berätta Vi åt korv och pommes.
Satt ute och hade en bra kväll. 
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0