Med yoga i dag

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
V24
180614
 
 
GRITTIS
 
Håkan  & Hakon
 
 
 DAGENS  CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag en torsdag att jobba med. Det är lite som man skall stå i.
Jag hoppas att det är en bra dag och att allt kommer på plats med det jag 
hoppas på. Men man skall inte springa i förväg och man tar en sak i sänder ,sak för
sak. Jag startar på ruta ett med min frukost i dag.
 
 
Min frukost
den är livet på en pinne och den är dagens startskott,
höjdpunkt och den jag njuter allra mest ut av. Kan låta befängt men
det är ju så att den är viktig för att få den start energin som man behöver
efter en natt med förhoppningsvis åtta timmars sömn. Det är ju den som ger den
energin jag behöver för att få min dag att bli bäst. Så nu njuter jag av denne min frukost.
 
 
Lite läsning på detta så man kan hoppa in i duschen också. Det är inte illa.
Expressen blir det som skall visa händelser från kvällen och natten.
Kan ju också vara något spännande som händer i dag.
Det är intressanta personer sommarpratarna i år.
Funderar faktiskt att lyssna på dom.
 
Massa annat smått ock gott finns ju måste jag
nog säga. Jag skall nu starta dagen med ett telefonsamtal
till vårdcentralen, jag måste fixa mitt bandage på gipset. Det är lite
löst och hårt hur det nu kan vara det. Skall i alla fall fixa det. Så dom ringer efter
nio så jag hinner lugnt med en påtår känner jag. Så nu ringer dom.
 
Vad bra nu kan jag glida dit efter 14.30 så det blir så bra skall då också
ta blodprovet. Det är ju lite det som är mest viktigt, jag har blivit så trätt det fungerar
liksom inte 100 för mig i dagens läge. Jag hoppas att det inte är något men....det vet jag när
svaren kommer.
 
Sköterskan som fixa omläggningen var jätte bra. Det blev stadigt och bra. 
Även hon som tar blodprovet är skit duktig . Snittsigt folk på vårdcentralen nu.
Så jag knallar ner till med. yogan som börjar 15.30. Så sitter och väntar på att det skall
börja. Maria som håller i denna timme det blir en bra timme och jag är nöjd med detta pass.
 
Yogan är så bra och längtar redan efter nästa gång. Nu är det dags att ta mig ner till
Ärla. Det går bra med resan ner, jag tar god tid och resan går bra. Kommer ner
lagom till middagen  kyckling med curry ris. Jätte gott.
 
Så kommer kvällen och jag kommer i säng sent om sides.
  
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0