Passa barn i Ärla

 
SUPER FARMOR BLOGG
V26
 
 
180626
 
 
GRITTIS 
 
Rakel & Lea
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Denna morgon blev ingen sov morgon alls.😞
Börja med att jag vakna en gång 03.30 och somna om,
en gång 04.25 och somna om, sista gången 06.35 då klev jag upp.😔
Det är ingen ide att ligga och sparka sig trött och tro att man kan få sovmorgon.
Nä en bra sovmorgon är när du sover hela tiden utan att vakna och bli stressad att du
inte kan sova. Det är en sovmorgon för mig, då är jag utvilad och känner mig stark.😊
 
 
Nu är jag i alla fall uppe och då tar jag frukost först, 🙂 skall ta en dusch efter frukosten.
Det är inge stress den känner jag. 😊 Jag har gott om tid i dag skall vara i
Ärla 13.00 så det är inge stress. 😊 Allt ser bra ut och det är ju skönt.
Hoppas min hand inte värker så inåt helvete bara, jag blir
lite irriterad av smärtan då jag inte har värktabletter.
Det är jobbigt då eller kan vara bra att jag 
känner av smärta så jag tar det lugnt.
Kan vara bra.
 
 
Nå väl nu skall jag in i duschen på återseende.😊
Det var riktigt skönt, jag fick lite besök av en liten kille här i dag.😊
Vi skall hänga till 11.30 innan jag åker till Ärla, det blir kul eller hur Linus.
Skall vi ta en promenad ute ett tag sen? Kan vara skönt att komma ut. Vi skall
också se till att få en lunch i oss 😊 Så vi tar denna förmiddag på största allvaret.
 
Nu lämnar jag honom och sen drar jag ner till Ärla.
Jag hinner med en kaffe tycker jag. 😊 Vi sitter ute på framsidan
och har en skön stund. Nu är klockan 12.50 så jag skall dra mig nu.😊
Jag tar vägen mot Södertälje via Vårsta och sen för bi Botkyrka golfbana.
Det är bara att köra på och sen är det bara att brassa på. Jag kommer mot Moraberg.
 
Här skall jag ut på E4:an, jag ligger bakom en långtradare som inte ser mig överhuvudtaget.😏
Jag ligger en bra bit bakom men han ser inte mig. Jag följer med hon över påfarten och
så händer det som inte skall hända,😔Jag blinkar i mycket god tid,  Det kommer en
långtradare på E4:an han ser att jag blinkar, han bromsar en aning. Men när jag
svänger ut så svänger långtradaren framför mig ut också. Jag häll
på att bli klämd mellan två långtradare 😯 så jag blinkar ut mer
och skall smita ut då kommer en liten svart bil
och han höll på att mosa mig.😲
 
Jag gasar för kung och fosterland.
Jag kom i väg snabbt så inget hände. 😏Han
i sportbilen blev nog väldigt arg. Jag förstår honom,
men jag ville inte hamna under en långtradare. Hoppas han
förstod min körning och tur att jag gasa. Hela vägen ner kolla jag efter 
bilar som skall komma och störa min körning. Läskigt var det och jag hoppas att det
inte händer igen på denna vägen ner till Ärla.😊
 
 
Väl där tar Nea och fixar lite kaffe, 🙂vi snackar och sen drar hon iväg mot Eskilstuna och
ett läkarbesök med Haylie och hennes ögon, 😙Jimmie plockar hon upp också. Jag 
blir kvar på altan där jag sitter och lapar sol, underbart. Barnen tjafsar och 
hittar på allt möjligt skit dom kan. Ungar....😟Jag skall sätta på potatis
och se till att maten är klar. Det blir några timmar.
Ari kommer vid 17 tiden.😘
 
Vi sitter en stund i solen och min man dör, för
varmt tycker han. OK jag är kvar och han går ner i källan.
Vid 18 tiden kommer Nea, Jimmie och Haylie.😊 Nea berättar lite om
undersökningen och att hon skall ha glasögon. 😚BVC har missat att hon är 
översynt Hugo.😗
 
Maten kommer på bordet och så är det lite kaffe😊 på de, jag tycker att det är
nu hög tid att åka hem. Sent men det är OK Jag har en timmes resa
framför mig. Så nu kör vi, jag och Bee.😊 Stannar till i Moraberg 
på ICAMAXI skall handla fil, bröd, frukt och så lite annat.
Jag är hemma vis 21 och lyckas hålla mig vaken
en timme. 😊
 
Faller i säng och somnar.😉
 
 
 Sot gott
  Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0