Sista veckan i juni

 
SUPER FARMOR BLOGG
V26
Dag 176 på året
 
180625
 
 
GRITTIS
 
David & Salemon
 
 
 DAGENS  CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är redan sista veckan i juni 😔och det känns så kort med
sommaren eftersom denna månad nu drar sig mot sitt
slut.😕Vart tog denna månad vägen? Jag har
också lyckats somna om efter att min
man åkte till jobbet 😊, vilket är en
superduperbra drift för mig 😃
.
 
Jag kan vara så nöjd med detta 😊
att det bara är en Halleluja moment 😅.
Det känns så fantastiskt när jag väl lyckas 😘.
Har varit uppe vid 03 också så det var extra härlig
känsla detta. Nu är jag så nöjd och nu kan jag starta denna dag 😃.
 
 
Så ruta ett 😊, toalett stök, vilket inne bär toabesök, dusch tänder senare.
Då kommer ruta två 😊. frukosten, och den skall avnjutas i en lugn och
harmonisk takt 😊. Jag tar en kaffe nu och kollar in lite på FB. Det 
kan ju ha hänt något där också.
 
Det flyter på och jag är dum nog att städa, 😒min hand tar så mycket stryk att
denna gång blir jag skitförbannad på mig själv.😡 Jag måtte vara en idiot.
Att köra bil gör ont vad skall inte då städning göra? Men jag 
måste, 😔 jag tog ju bara golvet inget annat, Men det 
hjälper inte jag har så helvetets ont nu.😖
Och jag passar på att skruva upp
volymen på min musik.
 
Tar en kaffe 😘 och tycker synd om mig
själv, hur klantig får man bli? När jag sitter där
upptäcker jag att fan, lunch jag skall fixa lunch. Det
kommer att sitta som en härlig smäck i magen. 😊 Så jag tar ut
maten som min man lag i en glas matlåda vilken är tung Hugo och nu
blir jag på nytt irriterad på att jag städat. Måste lugna ner mig detta går inte.
Så jag njuter av lunchen och lyssnar på Sweet, tänker på alla gig´s man har varit på
och det är ju en del kan jag lova.
 
 
Tiden går och Camilla ringer nu, hon vill att jag kommer med och tar ett par
avsnitt med henne. Det är ju helt OK och så kaffe på det kan bara vara 
bra. Så ja hon hämtar mig och så åker vi hem och tar kaffe samt
tittar på Shadowhunter.😘 En serie som är så bra och så
spännande. Nu kom det fram en hel del och
massa olika saker Vill se mer.
 
Hon hämtar Linus vid tre och jag
väntar kvar hemma. Sen tar vi ett avsnitt till 
innan jag far hem. Det är lugnt och stilla och det är
bara lite störande grannar. En under som lever rövare mest
hela tiden så det är jobbigt. Men jag kan då brassa musik och då stör jag.
Men så är det, jag tar middag hemma och sen är det lite tv som gäller. Jag tittar på
Dr, Phil och lite annat men somnar på soffan.😊
 
Tar av mig kläder och på med pyjamasen.
Hoppar i min säng och somnar direkt, klockan är ju
22 så det är ju OK. 😊
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0