Sommarfest på jobbet

 
SUPER FARMOR BLOGG
V25
 
 
180620
 
 
 
GRITTIS
 
Linda
 
 
 DAGENS  CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja nu är man på benen igen och det känns tufft eller vad man nu skall komma
fram till. Jag har ingen som helst lust att kliva upp eller ta tag i denna dag
överhuvud taget. Jag känner för att bara ligga i sängen. Vilken tung
känsla jag har i hela kroppen. Helt otroligt men sant, helt slut i 
huvudet och kroppen. Oj det var inte så bra. Vill inte
vara sådan kan jag säga. Helt ofarttbart.
 
 
Nå ja jag fixar morgon rutinen och så lite frukost på
det kan göra susen hoppas jag, eller så blir det dött lopp i dag.
Vi får se vad som händer nu då. Kan läsa lite nyheter samtidigt vet ja.
 Oj klockan blev en hel del vill jag lova. Snart nio och jag är fortfarande på kaffet.
Inget annat har hänt kanske skall klä på mig och se till att starta dagen. Bädda och så.
Eller orkar jag det? Är det nödvändigt? Jag är ju ensam, eller nä Juhani och Ashani är hemma.
Men dom är inte vakna än så jag får allt vara lite tyst kanske . Jag kan ju sätta på
diskmaskinen och göra sånt som stör mindre. Eller så väcker jag dom
med dammsugan, nej den skall fan Juhani ta i dag.... Så det så.
Jag spelar lite kort på datorn.
 
 
Jag skall följa Camilla till Södertälje sjukhus och det är ju då bara att vara klar 11.00 pice of cace. 
Camilla ringer fem i och berättar att hon är på G. OK jag går ner och väntar. Hon rullar upp
och vi styr kosan mot Södertälje. Här är det full fart och vi kommer i god tid, Camilla
kommer in tidigare och nu är vi klara. Vi skall väl lunch då.Benevento kan
vara bra kyckling med ris. Så hem för ett avsnitt Shadowhunters.
Nu skall jag till jobbet på sommarfest.
 
 
 
Vi trotsar väder och vind och dom sitter ute.
Nu skall vi hälsa lite på alla och det är så bra så.
Min farbror är ute och det är så fint att jag blir rörd. Vi kan 
ju se vad det kommer sig av. Han är ute och det är jag glad för.
Han sitter där fint och äter tårta. Han är så fin. Jag hoppas han får en
fin sommar. Jag hälsar på alla tror jag missa någon. Men det lever jag med.
Jag kollar min lön och den är ju då klar. Inga får allt hjälpa mig är svårt att hantera 
knappar och musen med höger hand.
Ja kommer att klara mig och det känns skönt tycker jag. För det behöver jag.
Så då skall jag se....jag skall hem och fixa middagen till oss. Dock kan jag
vänta lite med den. Inge stress hoppas jag, jag blev lite tagen och
det är lite så att jag skulle vilja sova en stund innan. Men lägger
jag mig nu kommer jag inte vakna förens sent i kväll.
Så nej inte sova. Undra när min son kommer,
han skall ju hjälpa mig med maten.
 
 
Lite kaffe nu så är allt bra.
Jag skall kolla på Birkan Tors program och hans
änglar. Ett bra program och jag gillar sånt. Men nu undrar jag lite
vad händer här? Jag faller i dvala och somnar. Det var inte det jag skulle göra.
Jag skulle kolla tv:n men så blev inte fallet....
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0