Söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V25
 
180624
 
 
GRITTIS
 
Johannes döparens dag
 
 
 DAGENS  CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har sovit väldigt länge i dag och jag kan var en smula
chockad vill jag då påstå.  😲 Somna 20.30 av utmattning,
vaknar 07.30.......alltså fattar 😛 du vilken sov
morgon jag har haft? Jag kan knappt 
tro mina ögon när jag såg
klockan. 😘
 
 
Ja jag tar min dag i besittning och jag skall minsann ha en
bra dag Hugo, 😊 hoppas att du också kommer att ha det.
När jag tittar på min termometer visar den 25 grader,
och nu när midsommarafton är förbi så är det
bara värme som kommer tillbaka 😍 allt som
det skall och det är få undantag på
detta. Jag sol och varmt, jag
skall bara njuta. 😋
 
Jag har haft en bra helg så
här långt så inget att klaga på kan
jag lova. 😉 Eftersom jag skall till affären i
dag och handla bröd så skall jag träffa Maria 😘
en jobbar kompis 😋. Hon bor ju i Tumba så det är
inte någon utsvävning jag skall på i dag . Vi tar en fika t
räff och det är så bra de. 🙂
 
 
Men innan dess skall jag nu njuta av frukost och läsa lite nyheter
på Expressen. Ja då var jag klar med nyheter och skall nu ta en dusch.
Kan ju vara bra att sätta på kläderna kanske.
 
Min gubbe skall iväg till Rickard och det hade ju varit kul om jag nu inte
skulle träffa Maria, jag sitter och väntar på att hon skall höra av sig.
Min man åker i väg och han får med sig Juhani det är ju bra
att han följer med. 
 
 
Jag pratar med Camilla och tar mig en sväng dit, jag kan ju åka där i från.
Maria skickar ett mess att hon är med döttrarna i stan......OK 
Då kunde jag ha åkt till Rickard... Lätt irritation uppstår.
Lägger det åtsidan och får en god kopp kaffe av
min dotter.
 
Ja jag skall handla och hon skall låna bilen, det kan lösas på ett
smidigt sätt, Thomas hänger på och hjälper mig med kassen, 
bra lösning. Väl hemma hittar jag bara Juhani ingen 
gubbe. Han är och köper köttfärs till
middagen.
 
Slänger mig på soffan och vilar. kan behövas i dag.
Lite väl trött vill jag lova. Sov alldeles för lite i fredags natt. 
Det kommer surt efteråt och det vet jag så denna dag har varit
väldigt off. Kommer lite trav och så kommer det lite till sen kan jag
titta på andra saker. Då sätter sig gubben och spelar som vanligt så jävla kul.
 
Till slut kom sårlöst både Danska och Svenska.
Vid 22 tidel lade jag mig och min man kom väl 30 minuter
efter mig tror jag, nu är det god natt.
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0