Sveriges nationaldag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 23
 
 
180606
 
 
GRITTIS
 
Gustav & Gösta
 
 
Sveriges nationaldag
 
 
 DAGENS  CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Nu blir jag redigt less på detta, jag skall fan lära mig att sova och
är man "ledig" så är man ledig eller. Nu är det ju så knasigt
att detta är som det är, jag vaknar fem...klockan är
bara FEM.... Snälla.
 
Ja ja jag går upp för jag somnar inte
om ingen mening att ligga här och snurra. Men
väldigt frustrerande är det. Jag tror jag skulle få sova till 7.30
i alla fall. Men inte i dag nej nej nu skall vi upp och starta dagen. Inga
konstigheter med det.
 
 
Fan ja ja jag fixa frukost, Jag har dock ett problem med 
värktabletterna....min mage är superskadad, då menar jag helt utslagen.
Kan inte äta något annat än kvarg eller fil, yoghurt. Det är totalt vansinnigt. Känns
så jobbigt. Men frukosten går bra med kvarg/hallon och lite musli. Så jag startar bra i alla fall.
Sen får vi se hur jag skall bygga upp detta.
 
 
Läsa nyheter lite och låta morgonen ha sin gilla gång.
Morgon kommer och går och jag har verkligen besvär med min mage.
den krampar och den är helt galen lös. Vad är det som har hänt? Måste jag uppsöka
läkare? Eller är det Citodon?  Jag jag skall nog ta reda på det. Kan ju åka till vårdcentralen, 
ringa dit först.
 
Men det är ett jobb för morgondagen. Nu skall
jag bara njuta av nationaldagen. Den är ju så bra att njuta av.
Undra om man skall till Hågelby? Eller något annat. Jag är seg i dag och
min man skall fixa sin leksak så nej, jag kommer ingen stans. Så jävla trist. Men det
kunde jag räknat med. Jag vill inte ha detta så jävla tråkigt. Alt skall röra sig om min mans leksaker
och vad han vill göra.
 
Livet är ju redigt tråkigt i mellan åt. Jag känner mig så....trött på det på något sätt,
Varför skall all alltid handla om andra. Om min familj visste hur dåligt jag 
på riktigt mår skulle dom bli chockade. Jag är så slut i min kropp
och det är på riktigt.  Mitt hjärta tar så mycke stryk av osämja,
stress och  att var till lags åt alla. Skulle man prat
med dom så skriker dom till mig och säger
"skit i det då".
 
Min familj som jag älskar så högt och skulle inte vilja byta bort den. Jag är
väldigt stolt över min barn men det skadar inte att dom slutar ta mig
för givet. För när det går utför går det fort, väldigt fort. Sen är jag
borta och då ? vad händer då?? Blir det påtaglit att jag inte är
där eller  går dom bara vidare? Bra fråga jag får hänga 
här ett tag så får vi väl se .
 
Nu skall min dag vara snäll och
inte så stressig. Jag och Ashani skall försöka
fixa graven även Juhani skall vara med. Så det är ju bara
att invänta han och så mot Botkyrka kyrka. Linus är med och han skall
hjälpa till. Min man har inte tid att hjälpa mig han skall fixa sin leksak. OK Det 
kommer jag komma i håg. Jag kan vara jävligt långsint när det gäller min man.
 
Nå väl bilden på min mammas och pappas grav finns på Facebook.
Bilden var för stor att lägga in här, tyvärr. Men det blev så
fint tack Juhani och Ashani.
 
Hem till middagen och så är det lite TV, Linus somna han har varit i gång
hela dagen och  busat med Ashani. Nu skall vi alla i detta hus
dra igen lådan och se om vi kan få en god sömn.
 
 
 Sott gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0