Yoga på eftermiddagen

 
SUPER FARMOR BLOGG
V25
180621
 
 
GRITTIS
 
Alf & Alvar
 
 
 DAGENS  CITAT  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Eftersom jag dog först vid 18 tiden i går och sen innan 21 så
har jag varit vaken sen 0445 och verkligen försökt att 
somna om. Jag tröttna 05.45 och nu är jag uppe
och kan inte somna, kommer dö av trötthet.
Ja så blir det när man är så trött som
jag. Vad gör man??
 
 
Jag tar min morgon frukost och
hoppas på att jag inte dör av trötthet i dag.
Jag njuter lite av denna frukost samtidigt hör jag att det
droppar lite utanför fönstret. Det är skönt för naturen att det har kommit 
regn tycker jag. Jag skall ha tvätt i dag klockan 07, och Juhani skall bära ner den.
 
 
Så jag har nu startat min dag som är i full spruta, Juhani och jag har gått ner till tvättstugan.
Han bar ner allt och det var så snällt, han ladda maskinerna också vilket jag blir glad år.
Nu skall det tvättas och vi skall ner om en timme. hej och hå här är det som det skall.
Tvätten går bra och nu skall den bara upp, Juhani konkar och sliter. Tur att han 
är hemma i dag då. Nu skall allt in och jag känner att det går nästan 
bra. Aris saker och mina saker.
 
 
Skall packa lite också, jag skall till Ärla i morgon så
jag kan behöva lite kläder med mig. Jag hoppas att det är
bara över en natt, jag vill hem på lördag. Så jag kan komma i kapp
min sömn lite. Jag hoppas det i alla fall. Men man vet inte sist var Ari bakis
hela dagen efter.
 
 
Ja men nu skall jag försöka få tag i min läkare på Liljeholmen, OK det går inte som jag vill.
Han vill att jag skall komma nu, men det fungerar inte. Jag skall på  yogan i dag ett
måste. Va fan... Men han kan ringa så jag får prata med han. Bra hoppas han
inger innan yogan. Camilla skall ta prover så jag tar Linus hem.
Han får vara med Juhani när jag är på yoga. Det går så
bra så. Nu skall jag nog fixa i ordning mig för yoga.
Ingen läkare har ringt.
 
 
Ari kommer hem och det är ju bra. Då vet jag att han
klara sig undan trafik kaoset. Jag hoppas det inte blir massa
kaos i morgon. Jag lämnar huset och beger mig till yogan. Det skall bli skönt.
Och vad händer precis när vi börjar?? Jo min läkare från Liljeholmen ringer. Jag kan inte svara.
Så var den bryggan bränd. Yogan var skön och min ländrygg, höfter känns så mycket bättre jag är så
nöjd med att gå hit, några gånger till är det.
 
 
Så nu åker jag hem, Juhani skall i väg, tack för hjälpen vi skall äta middag på Brinken så vi åker dit till
17.30, det blir korvstroganoff med ris, super gott. Jag fixar disken och så tar vi en kopp kaffe.
Tack för middagen nu är vi hem. Jag är så trött och jag skall fixa håret på gubben.
Hemma igen men fan vad seg jag blev.
 
 
Kollar tv och tar lite kaffe, så nu är det bara att slappa, ja vist ja,
Aris hår. Det tar bara några minuter. Så nu är han
skalad, snyggt.
 
Nu skall vi sova. 
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0