Då är det ju åter igen en ny vecka.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 12
Dag 78 på året
 
180319
 
 
 
Grattis
 
Josef & Josefina
 
DAGENS CITAT  
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja  då har min man lämnat sin borg.
Jag är ensam och allt är tyst, jag kan bara egna mig 
åt mig och mitt :) , det är inte illa. Jag har ett kvällspass att
avverka i dag. Så det är lite onödigt att vara vaken nu :) Men det är som 
det är med mitt sovande. Jag sover förhoppningsvis sju timmar utan att vakna så
det är det jag behöver. Jag vaknar efter sju timmar oavsett om jag vaknar under natten eller inte.
 
 
Nu skall jag gå över till mitt morgon stök och allt vad det innebär.
Min frukost står på tur och i dag blir det bara kvarg yoghurt
med vaniljsmak och musli, lite senare kaffe och
rostat bröd :). Skall läsa lite så vi hörs i gen :)
 
 
Ner till Brinken, Camilla skall på möte med sin chef.
Så jag skall hänga med en febrig Linus. Det är OK.
Men han kanske kan hänga med och handla mat?
Det skulle ju vara bra så kan jag slippa stressa
efter jobbet.
 
9.00 skall Camilla vara i kommunalhuset, det är så  då att
vi skall åka nu då. Och Linus kan hänga på till affären det var tur för
mig vill jag lova. Två kassar med mat, kött,fisk, kyckling och sånt. Det var totat slut 
hemma i frysen. När man bor i liten lägenhet har man världens fjuttigaste frys. Man får inte in 
så mycket i den. Men lite blir det :)
 
 
Nu så är jag klar med mitt och vi kan hämta Camilla igen.
Men det dröjer och hon är klar 10.30 så till donken och fixa lunch
och hem till brinken och äta. Jag skall till jobbet 15 i dag så det är ju inte
så stressigt. Men jag kommer att vara på jobbet tidigare. Skall fixa med schemat.
 
 
Jag skall jobba med Maria i dag och det kan ju gå som det kan gå.
Hon är rätt jobbig, jag menar att hon kan vara lite störig.
Chefen håller om hennes rygg och det är inte så
bra tycker jag. Men det går rätt bra att
jobba på. Jag tror hon håller sig
på marken  :)
 
Nä men det går bra. Vi gör allt klart och sen är det bara att gå hem,
jag skall bara ta med mig tvätten ner och hänga upp den :)
Det är inte så mycket som händer i dag...Jo min 
chef blev utelåst från sitt kontor i dag :)
Hon har kod till dörren sin, men
den sluta fungera klockan
17 .00
 
Hon leta efter mobil nr till vaktmästaren och hon kom inte in någonstans.
Jag låna ut mitt passerkort, snäll som jag är. Och till slut fick hon tag
i en som kom och öppna. Helt otroligt. Det är sånt man blir helt 
förvånad över. Ja hoppas hon nu inte lämnar sitt passerkort
på rummet nästa gång.
 
Så kom jag hem i alla fall, jag hade en polisbil bakom mig från
Flemingsberg till Tumba. Har väl aldrig kört så bra som i
kväll. Dom kollade hela min bil och allt jag lovar och
det fans inget dom kunde stoppa mig för :).
Snyggt jobbat PH.
 
Men nu skall jag allt sova, trött är jag,
och tröttare blir jag när jag vet att jag skall jobba
klockan sju i morgon bitti. 
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0