Då är helgdag ett på G

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 10
 
180310
 
 
Grattis
 
TEdla & Ada
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja jag känner att jag kunde fått sova mer, men det
är OK och jag känner att dagen är inte så lång
Jag står nog ut i dag :) Kan ju slappa i
eftermiddag. 
 
 
Dagen starar med morgon stök som den borde.
Sen är det ju frukost time, det är en höjd punkt som jag kan
se som en lycklig stund. äter gott och njuter av min tillvaro som är det 
bästa jag har. Klockan har en tendens att rusa iväg lite just på morgonen men
det känns helt OK.
 
 
 Hinner att läsa lite på nyheterna :)
 Nu skall jag ner till Bee och se om han är intäkt
av is eller om han är OK att åka :) Och jag lovar helt full
med is på rutan, inte var det bara att åka inte. Jag skrapa och skrapa.
Till slut kunde man se ut så då kan jag åka. Hoppas på bättre väder i morgon bitti :).
 
 
Väl på jobbet är det ju bara att byta om och sen upp till avdelningen.
Här skall jag tillbringa ett antal timmar. Jag får besked att en 
dam har lämnat oss i morse. Så jobbigt för det är fel
person som skall lämna. Men det är ju bara så 
det kan gå fort ibland.
 
 
Nu skall jag försöka fortsätta dagen
om det går, jag tror att jag får bita i hopp lite.
Man kontaktar alla barn och så skall de ta farväl.
Våra andra boende är ju inte riktigt medvetna om vad
som sker. Kan vara tur också ibland.
 
 
Nu går ju dagen och jag får massor gjort,
det är skönt då jag har annat att tänka på, lite så där
distraktion kan man säga :) Men Silvia dyker upp vid 12 och
jag lämnar vid 13. Kör hem och skall ta lite kaffe med gubben.
 
 
Eftermiddagen blir till kväll och jag slappar i soffan.
Ari skall fixa middagen i dag och det känns bara bra. Jag blir
serverad mat av min man och jag behöver inte göra något, det är
kärlek de :) . Så vad skall jag göra nu då?? Kvällen är här och snart skall jag
sova för jag skall upp i morgon bitti igen. Jag skall också ta en dusch nu.
 
Det är Mello kväll och det skall vi se :)
Bra låtar nästan alla, men varför skall
utlänska röstervara med här???
Grattis Benjamin :)
 
 
 
Sov gott 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0