Då är vardagen ikapp

 
 
SUPER FARMOR BLOGG
V 10
  
 
180306
 
 
Grattis
 
 Ebba & Ebbe
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja jag är vaken men det är inte mer, jag är så trött så trött.
Fattar inte varför jag blir så här? Jag vill bara sova och sen vill jag bara
sova lite till. Undra om jag har blivit kronisk trött på äldre dagar :) He he he Det skull
vara något, en läkare kommer att konstatera att jag har en allvarlig släng av sjukdomen tröttis.
Går inte att bota :)  Är vanlig  efter 55 plus :) Och det är bara att sova som hjälper :) Och då är det redan
kört för mig som har dagar då min kropp fortfarande skall upp och hoppa fem på morgonen :)
 
 
Nä kom igen nu det är frukost tid och jag kräver lite ordning här nu.
Har fått i mig fil med musli och skall bara fixa lite med kaffet.
Upptäcker att mina fiskar inte äter!!!! Vad är detta? Hur
kommer det sig? Jag håller koll dom måste äta.
Skall läsa lite innan jag tittar igen om dom
kommer fram.
 
 
Nyhetsflödet i dag är lika spridda skurar som i går. Jag tycker
väl det var vissa saker som är OK. Ja du kan ju kola själv 
på en nyhetstidning som passar dig :). Jag skall nu 
ta mig ner till Brinken, Camilla är lite dålig 
kvinna i dag, feber och så.
Linus skall på en kontroll så jag kör dom.
Det går bra och det är OK att jag hänger på. Sen skall
jag ner till centrum för ut plock av min medicin. Handla också, men
det är sån kö på apoteket. Kör hem Camilla och Linus. Camilla skall vila på
soffan och kolla film med Linus. Jag åker hem, handlar på ICA Solbo.
 
 
Väl hemma så träffar jag ungdomarna, Ashani skall jobba och Juhani
skall möta upp henne senare. Jag får lite saker gjorda, nytt ICA
kort, felanmälan på Botkyrkabyggen, fixa med semesterlappen
till admi. Eva, och lyssna med varför inte tvättmedlet 
kommer till mig.
 
Jag skall gå ner till second hand affären innan jag drar till jobbet.
Agneta skall jobba här så det kommer att bli kul att träffa
henne, tar en snabbfika och så pratar vi lite.
Så kul att höra från henne.
 
 
Sen är det ju bara att åka till jobbet, jag
kommer dit och det är jag och Kurt som skall jobba,
jag har Ingas intro också, Aya. Hon skall vara själv i morgon :)
Det blir bra de :) Duktig tjej. Jag prata med Pia Å om att gå till en kunnig
person på Folksam och kolla pensionspengarna. Det är en timme gratis för de som
är med i facket :) Kul jag tar det.
 
Så var det full fart och sen kom det bara att göra sitt bästa.
Inga svårigheter alls, det flyter så bra och det är ju bara att fixa.
Aya jobbar bra, frågar lite men de mesta kan hon. Så hon skall jobba
med Kurt i morgon och jag skall jobba med Sevim.
 
Nu är det bara så att jag skall gå, det är tack för i dag och allt känns
bra och det är så det skall vara. Väl hemma blir det soffa och TV.
Hopp i säng sen också.
 
 
 
Sov gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0