Då skall ja till ortopeden i dag :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 9
 
180302
 
 
Grattis
 
Erns & Erna
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja då blir det en ny dag som skall fixas och trixas.
Det är lite speciell dag då jag skall åka iväg till Ärla och
vara med barnbarnen. Jag tror att det är full rulle på dom och det
är ju ett par veckor sen sist. Ja kommer också att skriva om helgen på
söndagskvällen efter som jag inte har någon dator i Ärla.
 
Ja det är då fredag så jag kommer att jobba i dag.
Men först skall alla åtgärder för dagen fixas.
Morgon stöket i vanlig ordning och
nu skall jag njuta av frukost 
avsluta med kaffe.
 
Jag är på jobbet klockan 07.00,, det är jag ock Sade som  jobbar. Jag kommer att gå vid 11.00 men innan 
 ja åker. Det fungerar bra, jobba på barra. Nu skall jag till Liljeholmens, dagen då min tumme blir bedömd. 
 
Jag träffar läkare och han säger att man kan ge mig en kortison spruta. Men den hjälper ju inte. Så nu är jag på väntelista för operation. Maj eller juni. 
 
Hem och ta en kaffe med Camilla  Nu skall.jag  de 10 mil som är ner till Ärla. Resan går super bra. Drygt timme. Nu kan jag ta en fika och vara med gubben. 
 
Han fixa middag och vi åt och flickorna också. Nu skall vi ha kväll och kolla på film. 
 
Sova skönt skall jag också. 
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0