Här kommer en röd dag, söndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 10
180311
 
 
Grattis
Edvin & Egon
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Det är söndagsmorgon och och jag kall till jobbet,
så klockan har ringt och jag har redan haft morgon stök.
Nu skall jag avnjuta en god frukost och läsa om Mello skandalerna,
som i mitt tycke inte existera mer än för stackar Renaida, men hon fick
ju sjunga två gånger :)
 
 
Van rätt låt? Nja...inte i mitt tycka då.
Den är bra och han gör ett bra framträdande.
Men jag hade andra favoriter, och så är det ju. Sen är
ju han ett stort namn nuförtiden, Felix gör ett super bra numer.
Den killen kan gå långt.
 
Jag skall nu läsa lite kommentarer på FB och i tidningen.
Mycket om Mello och så massa annat skit. På FB 
är det så klart massa kommentarer om att fel
låt vann. Men skall vi vinna så måste vi
nog ha en låt som denna. Och det
var många bra låtar i år.
 
Nå väl min tid är nu och jag vill att klockan skall bromsa lite.
Men inte då, jag måste iväg till jobbet, fasen vad det skall bara massa
stress. Ja men då kör ja nu då. Kommer till jobbet 07.10 lagom tid, tar en kaffe.
Pratar med kollegan och kör sedan vårt race. Alla sju kommer upp och en ligger i sängen.
Det kommer att vara så ett par dagar till.
 
 
Allt blir bra och vi kan ha en skön söndag.
Det blir lite jour kontakter och fixa medicin till vissa.
Det är ju bara så att jag kan dokumentera sen innan jag går.
Skall lämna vagnen och kasta soppor. Jag kommer till omklädningsrummet 12.55 
Så tidigt i dag blev det inte. Tänkte kunna smita 10 minuter tidigare, men nej då
 
 
Jag skall handla och ta en kaffe hos Camilla. Tror att jag börjar med en
kaffe. Låter som en bra start och det är ju just så jag vill ha. Handlar
sen på ICA och det var mjölk, yoghurt, bröd, pålägg. Det var nog
allt. Skall hem nu och fika med min man. Jag skall slappa på
soffan då jag är lite seg som fan. Min son har det lite tufft.
Men han skall göra middagen i dag, Ashani hjälper
han.
 
Vi äter tillsammans och det var god mat.
Tack sonen för din medverkan. Jag skall fortsätta att
titta på TV och sen kommer min man med lite kvälls kaffe.
Det blir ju så bra det kan bli. Skall njuta lite av detta nu. Och så
är det ju bara natti natt som gäller. Bra dag i dag.
 
 
Sov gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0