I dag skall vi säga hej då till en kollega :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 11
180316
 
 
Grattis
Herbert & Gilbert
 
DAGENS CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
God dagens :)
Hur har din natt varit?
Jag har sovit bra, vaknat bara
två gånger det tycker jag är bra i alla fall.
Morgon stök på hög nivå då jag skall till jobbet snart.
 
 
Nu skall jag planera in men frukost och njuta av den ett tag.
Skall också hinna läsa lite skvaller och nyheter, det 
sitter bra på sin plats nu. det är ju alltid något
som har stört världen. Eller hur?
 
 
Jag skall berätta att jag blev
väldigt besviken när jag så hur kalt
det är i dag, trodde minusgraderna hade get
sig av, i alla fall de väldigt låga. Min mobil visa minus
11 grader och med massa frost på mina fönster. Det skall ju
gå mot våren eller har jag drömt det??
 
 
Då var det bara att gasa iväg till jobbet.
Jag hoppas att det är en bra dag som väntar mig.
Vi har besök av tandhögskolan och en blivande tandläkare.
Så det är ju bra att hänga på där. Jag skall bara hänga på och visa dom 
till rätt människa. Kul och det är ju kul att få hänga med något annat, Jag brukar
vara med på detta vilket är så kul.
 
Jag skulle bara fika med Silvia och sen så kan jag prata med henne om
min kontakt person. Kan hon ta honom eller?? Jo det kan hon, vad
snällt och tack skall du ha. Hon får en kram jag känner att det var
väldigt snällt. Då så nu tar jag köket och fixar och sen skall jag
gå runt till fyra boende. Men av någon anledning kommer
Silvia och säger att det inte fungerar. OK jag tar det 
sa jag. Hjälper honom och så är vi klara.
 
 
Även tandläkaren var klar.
Så då kan man lägga detta åt sidan och jag
kan ta köket igen. Jag blir rätt hungrig och behöver min
lunch vilket är på 20 minuter, jag var iväg och fixa blommor till
Simon som skall komma och ta en kaffe, få blommor och en present.
Allt är bra och det är ju bara att ta det som det är. Silvia skall gå hem och jag
kramar henne.
 
 
Nu skall vi invänta Simon, jag har slutat och
jag känner att jag skall bara snacka lite med kollegorna.
Sa just bara att min farbror kan visa tydligt att han inte vill ha en viss
person. Då säger våran " bese vise" att det var Silvia som inte ville hjälpa mig med
han och att jag skall lära mig att planera, Va??? Jag får ett annat uppdrag och hallå vi är tre,
skall det vara så svårt. Vi är ju två i vanliga fall, vad gör dom då???
 
Jag fattar inte så jag kommer att ringa henne i kväll, jag behöver snacka.
Hatar skitstövlar på jobbet. Skall det vara så svårt att samarbeta??
Och Maria gör allt så bra, hon är så duktig. Men va fan,
Hon tar kredd för saker hon inte varit deltagande i.
Så nu är jag "sne", Fikar med B-sidan och
försöker komma ner i varv. 
 
 
Nu skall jag åka hem och
först till Linus för att sen handla och 
sen ta en kaffe med Thomas och Camilla.
Blir där bara 30 minuter så det blir ingen lång
kaffe historia. Kommer hem och lägenheten är tom,
jo den är tom. Vad är alla?? ingen man inga barn bara jag.
Jaha då kan jag sätta på kaffe och ta det lugnt.
 
 
Ledig fredag kväll och ledig helg, nice.
Jag tar en härlig softar kväll med lite soffhäng och
tv tittande, garanterar att jag somnar här och nu det brukar
jag göra, och det är inte så konstigt. Många känslor i dag och det är
både på gott och ont.
 
 
Middagen är avklarad och det blev ugnsstekt falukorv.
Gått är de tycker jag, men sen middag blev det och det kan
då vara lite så där. Klockan blev 20.30 ingen bra ide att äta så sent.
Men det blev så i dag. 
 
Och så skall man se på tv och det fungerar inte.
Jag somna ju som ett brev på posten :)
Som man sa förr i tiden :)
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0