Ja vad säger man...

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 13
 
 
180324
 
 
Grattis
 
Rudolf & Ralf
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag vakna första gången 04.30 jag var fast besluten att inte gå upp.
Jag somnar om :) vaknar igen efter 2 och en halv timma :)
Så jag lyckades fixa en sovmorgon :) hur bra är inte
det:) ? Så nu kan jag starta min dag med lite
frukost och så :)
 
 
Min dag skulle behöva lite
upplyftning, jag skulle behöva dammsuga
men det hoppar jag just nu. Kan ta det senare :)
 Städa hinner jag i kväll. Skall först ta en på tår kaffe hos
Camilla sen till centrum. Det betyder att jag kommer att befinna
mig på åkande fot i dag.
 
 
Lena och Göra kommer förbi hos Camilla och det är bara att vara artig
som man bör. Trevligt folk är dom, så det var kul att träffa dom.
Deras kisse mår inte så bra, han tappar hår på magen.
Ser lite konstigt ut.
 
Men det hoppas jag inte är något elakt.
Fin stor härlig katt, han heter mini me, vad de
namnet kommer ifrån kan man undra :) . Ja filmgalna
personer som namnger katter, då får dom heta vad som :)
 
 
Nu skall Camilla röntgas och det är ju bra för att se hur hennes hjärna 
har återkommit till normal läge eller om den krymper mer.
Hon får ju inget svar nu men hoppas på ett bra svar
senare. En fika med Sussi P hinner vi ju med,
hon jobbar ju på HS nu, så bra för henne.
Jag tycker att det var ett bra lyft
för henne.
 
Nu har jag en bra kväll för bara mig och det är u bara att
njuta. Jag blir av någon konstig anledning väldig
trött och så men känner att lite till skall jag 
vara vaken, tar en dusch och
piggnar till.
 
Pratar med min gubbe, han har ett gäng ungar bredvid sig.
Dom far hit och dit, dom är bara så störiga med Ukki.
Men jag avslutar och vi skall prata igen i morgon.
Jag tittar på TV men nu känner jag att jag
somnar. 
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0