Jobba i dag, nej det blev semester

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 12
180323
 
 
Grattis
 Gerda & Gerd
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag är uppe och nu skall jag bara fixa lite så skall
jag skriva mer här och starta dagen. Så morgon stök är avklarat 
det är ju bra men jag är int hundra måste jag ju säga. Har en helt otrolig
känsla i kroppen som säger att det är något på G, men vad det kan vara låter jag
vara oskrivet tills jag vet med säkerhet :). Kan bara vara att jag är trött.
 
 
Frukost.
Med kvarg och musli den är riktigt god och nu kan man ju ha flera olika
fil / yoghurt varianter till frukost. Inte illa alls. Man kan ju tröttna
på samma fil så fler alternativ kan vara bra för mig. Nu har
kvarg och kvarg yoghurt varit med så det är ju bra :)
läsa lite medans jag äter är ingen dum ide :)
Nyhets info kan ju vara på plats nu-
Inte för att jag tror att det inte har varit våld i världen,
det är de ju varje dag 24 timmar om dygnet, så bisarrt. Men
jag skall kolla lite i alla fall. Så får jag även se över mail och FB :)
 
Min dag rullar på och jag tror nog att det kommer att vara
en dag fylld av bra saker, så som att träffa min dotter :)
Att fika och att ha ett jobb att gå till. Så kommer
gubben hem i dag .
Nu är klockan snart åtta och jag skall köra Camilla till tandläkaren.
Hon skall fixa och trixa lite där. Hon har en bettskena som
skall göras om och det kan ju vara jobbigt.
Linus och jag sitter i väntrummet.
Det tar så där 40 minuter
 
 
Vi skall till apoteket efter men dom öppnar nio så Camilla bjuder på en kaffe.
Sen tar vi apoteket och hon handlar de hon skall ha. Jag kör dom hem
och det blir lite kaffe till. Vi kollar på tv och jag är seg.
Lunch blir jag bjuden på och det är inte så illa
de. Nu skall jag passa Linus medans
hon går till läkaren på VC.
 
Hon är borta dryga timmen jag skall snart till jobbet när
admin: Eva ringer och frågar om jag vill ha semester....
Det tackar man inte nej till, så då är jag ju hemma när 
gubben kommer hem :) det blir ju kul.
 
 
Camilla kommer tillbaka och vi tar en kaffe och hon berättar vad läkaren sa.
Hon skall nog få ordning på sin skalle och så skall hon nog få ordning
på allt runtomkring också. Det är inte så kul att ha allt på en och
samma gång. Vi får allt se till att det blir utredningar nu så det
inte finns frågetecken på SLE, skjuten eller något annat.
 
 
Jag skall hem nu och hoppas att jag hinner hem före 
min man och överraska han att jag är hemma. Hinner städa och
dammsuga och  ställa blommorna tillbaka på sina platser, har ju haft
någon som har tittat på fönsterna i dag, är dom täta eller svåra att öppna?
Ja det är ju frågan :)
 
 
Middagen på G Juhani och Ashani skall fixa den i dag.
 Kycklinggryta, så det skall bli gott. Jag tittar på
tv och inväntar middagen. Den kommer och
vi skall äta. Av någon konstig anledning
så kommer det sig att jag blir
kanon trött somnar nog
till här under ett
program. 
 
 
Jag lägger mig i sängen och kollar på lets dance
Det är ju helt magiskt vad vissa är duktiga :)
Det kan vara en rolig sak att följa :)
Och så somnar jag där.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0