Le det är fredag :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 10
180309
 
 
Grattis
 
Torbjörn & Torleif
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
God morgon har du haft en bra natt??
Jag har sovit som en stock, tror jag vakna första
gången vid 04.30. Det är stort och det är skönt, jag känner
 
mig utvilad och det är väl det som är meningen med att sova, kan
jag tycka :). Så jag vakna vid 07.00 och det känns underbart och så skönt.
Så jag kan bara säga att nu kör jag på med en ledig fredag.
 
 
Duschen var extremt bra i dag och det var riktigt skönt. Varmt och strilande :) .
Ja tar extra minutrar i duschen i dag, extra inpackning på håret. Extra
allt så där bara skönt och varmt, till kläder och på med dom,
jag har en kall lägenhet och det kan kännas jobbigt. Mitt
knep är att hänga vissa kläder på elementet så de
blir varma :). Då är det skönt att få på kläderna.
 
 
Och så skall jag fixa frukost, det är också en
viktig del på morgonen,  Jag har yoghurt med musli,
sen kaffe med en smörgås. Jag har hittat kvarg den är ju 
så god och det kan man inte tro med den är super god. Har köpt hem 
vanilj och jordgubb, så gott är det. Hoppas min son och flickvän tycker det
också. Ashani kan vara knepig med frukost :)
 
 
Lite koll på omvärlden nu då det blir lite Facebook och så
nyheter. Ja det finns lite smått och gott lika myckt våld och 
skit. Allt bombande i länder där civilbefolkningen
far så illa och mister sina liv. Till vilken nytta?
Om man bombar sin befolkning, vilka
skall då bo kvar där?
 
Ja det får räcka i dag jag
skall nu ta en sväng, behöver handla.
Min man skall få lax tönkte jag i dag. Han
kommer att bli glad hoppas jag. Även ett chipsrör
väntar på han. Han äter massa chips så han har
abstinensbesvär om han inte får äta, helt knasigt. Så jag 
bränner 700 på lite mat då :)
 
 
Skall hem och fixa lunch, en kaffe hos Camilla kan vara gott.
Ringer henne och hon har mer feber så jag tycker ju då 
att hon skall sova. Vi kan ses en annan gång.
Krya på dig gumman.
 
 
Jag gör inget speciellt då, tar kaffe hemma och väntar på
min man att komma hem. Min son kommer från
Jordbro så vi snackar lite. Han skall iväg
så vi säger hej då, ses sen.
 
 
Min man uppenbarar sig och vi snackar lite, 
Han tar kaffe och så duschar han. Jag har soffhäng då jag
tänker göra middagen till sex. Lax med citronsås. Så gott, min son
skall äta lax i dag :) undra hur det går :). Han får allt lära sig tycker jag . :)
 
 
Nå väl hela alltet tar slut i soffan för jag dör vid 21.30,
det är nog hög tid att dra sig till sängen.
Vad händer där tror du??
 
Jag kan inte somna, min man sover så det är
bara jag. 
 
 
Sov gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0