Liten sov morgon :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 11
180315
 
 
Grattis
Kristoffer & Christel
 
DAGENS CITAT  
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag sovit ända till 06.30 helt underbart.
Jag känner mig så härligt utvilad och det är just vad jag
ville i går när jag lade mig. Så jag har en bra morgon i dag.
Det är så bra. Nu skall jag bara se till att fixa frukost och njuta av den.
 
Men det blev ju lite el stopp här hemma i går så jag tror att jag
måste fixa med disken först, värsta jag vet att komma upp
på morgonen och sen se ett berg av disk, Vi köpte
diskmaskinen av en anledning. För att jag 
skall slippa detta, men min son är så
lat och han tittar bara på disken
och låter den stå.
 
 
Nu är det min frukost
som gäller och lite min tid, 
tyst och bara jag, nej då nu kommer
gubben upp. Hej på dig du :) Har du sovit gott??
OK nu blir morgonen annorlunda då min man sätter på
film med massa ljud och så. Men jag får nog ta det :)
 
 
 
Läser lite nyheter och så kollar in mina fiskar,
skall ge dom lite mat så dom inte lägger sig på ytan :)
Har lite att stå i i dag och det känner jag att jag måste :).
Plocka och städa lite, och så kanske fixa golvet. Ja det blir
alldeles utmärkt. En sak i taget och allt blir grymt bra.
 
 
Min man åker till garaget med Jimmie vid 11 tiden och jag 
skall åka vid 14 tiden, hinner med en kaffe på Brinken,
där även Lena Karlsson är. Kul att se henne det är
inte så ofta. Tar med Linus vantar som legat på
elementet i några veckor.
 
 
Men det blir lite stress, klockan
ticka i väg som en skit i dag tror att 
jag har glömt alla saker. Ingen mat låda,
inget passerkort. Fan har jag mig själv med mig???
Man kan ju hoppas :) Ringar admin på jobbet som
ber mig ringa vaktmästaren själv, får en lånedroppe när
jag kommer. Så kan jag då jobba och det är ju bra.
 
Jag hinner träffa Inga och det var riktigt kul.
Jag skall nu bara se till att göra en bra dag som alltid.
Jag tar lite av de mesta och gör det bästa. Maria är kollegan för i
kväll. så det kommer säkert gå bra. Nu är det ju bara att fixa middagen.
Så är det pyttipanna med ägg det gillar dom flesta.
 
 
Vi har en bra kväll och det händer inget ovanligt bara de som det skall.
Nu är det lite sån där kvälls göra, hjälpa till med kvälls toaletten och 
se till att vissa kommer i säng. Jag skall sluta 20.30 och det
känns bara. När natten kommer så tänkte jag gå men
det blev diskussion om kläder på en dam eller inte.
Jag sa att jag kan gå och fixa de om det
kändes bättre. Lite grinigt.
Fixar damen och det är ju bara bra, Maria går i väg och jag säger hej då.
Klockan blev 20-35. Men så blir det ibland. Jag kommer ner till 
omklädningsrummet här träffar jag en natt tjej från 2:an.
Hon behöver lite advokat hjälp så jag skall ge henne
nr. till Anders.
 
Väl hemma blir det en kaffe och så tar jag min säng
i besittning. Jag är trött. 
 
 
Sov gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0