Måndag morgon - eftermiddag - kväll

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 13
Dag 85 på året
 
180324
 
 
Grattis
Emanuel 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag vakna av klockan och känner att min hals är öm
och lite tjock...Hur fan kommer det säg?? Massa
sjuka barn runt mig hela tiden. Jag fattar 
inte detta. Jag behöver vara
frisk . 
 
Nu skall jag i alla fall
fixa med morgon stök och 
få igång min morgon vilket är att
komma igång, duschen, kläder, bädda,
och så....frukost.
 
 
Här kan man sitta en stund. Njuta av en god frukost och
läsa lite på nätet, bara lugnt och stilla. Gubben har 
gått för att köra till Eskilstuna. Ja allt är som
en vanlig måndagsmorgon.
 
 
Jag skall nu iväg och jobba så hur mycket snö är det på Bee??
Traskar ner nu.....titta lilla Bee helt täckt av puder snö.
Hur kul är det nu när vi båda vill ha vår :)? 
Ja det är rätt många bilar ute nu,
köbildning i Tullinge.
 
Så nu är jag på jobbet och det är ju
bra, jag har lite med boende att göra, En sår
omläggning och så lite mediciner. Jag skall nu till
D sidan och fixa med dokumentationen...Jo det är sant.
Jag skall hjälpa D sidan med att skriva rätt, eller uttrycka sig rätt.
På frågan vad och hur är det lite problem :) Men jag skall nog hjälpa
till och vi löser det tillsammans :)
 
 
Det är Maria först och det är ju bara att fixa. Ljuset på expedition funkar
inte så vi kan inte se något. Ja vi sitter och kämpar i mörkret.
Det går bra och jag ha full koll. Efter vår lunch kommer
jag tillbaka och sitter med någon annan.
Det går också bra.
 
Vi behöver mer tid och det är bara att köra på.
Eva skall fixa mer tid så jag kan hjälpa färdigt personalen på D
Så min dag blev ju så bra att jag kan inte fatta det :). Jag skulle egentligen
sagt nej. Eftersom chefen har tagit bort SOL från mig :) Men jag vill hjälpa min gamla
sida. Det känns bra för mig.
 
Nu skall jag hem och se till att förbereda mig
för en dag som denna, dagen före ledig dag :) det är
mycket som skall fixas då och jag har tvätt, tur att Juhani är hemma :)
Det går bra med tvätten och det går bra att förbereda mig mentalt för i morgon.
 
Jag slappar på soffan och sen kommer Juhani och vill att vi skall
handla lite till middagen när Ashani kommer hem :) 20.15
OK vi åker till centrum där vis 20.00 och handlar,
möter upp Ashani åker, äter sallad :)
Bra gott :)
 
Men de som händer sen....
Lite så där oväntat. Jag dör jag bara dör. Helt
från ingen stans blir jag så trött att jag inte kan koncentrera mig.
Pang nä jag måste sova nu, det går inte god natt på er och vi ses i morgon.
Så gick jag iväg och somna på sängen.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0