Mitt i :)

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 10
 
 
180307
 
 
Grattis
 
 Camilla
 
 
 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja jag är vaken och jag skall ha lite morgonstök , det kommer alltid
först. Det är liksom så jag gör alltid, det är min rutin vilken 
kommer in på ett litet ämne som är hett just nu
på jobbet.  Skall man servera lätt öl till
maten till de som alltid har druckit
ett glas hela sitt liv??
Eller skall man helt
nu när det är 85 plus inte servera
det längre? Det är min fråga. Jag anser att 
ett glas öl är bra för dom och det är en rutin som de
haft länge. Vilken rätt har man att ta bort de när man kommer på 
ett hem som skall vara för de och att man har självbestämmande? Konstigt
tycker jag och det är inte rättvist. Och ett glas öl kan väl hjälpa aptiten på vissa människor.
 
 
Det var det, nu fortsätter min dag med min frukost,
här kommer all de goda på en och samma gång :) Skall njuta nu och
läsa nyheter.  Det blir lite plock och städ innan lunchen så det är bäst att börja lite :)
Lite vatten till blommorna och så har jag väl då gjort allt, till och med fixat pumpen i akvariet.
Så det känns bra, lunch nu då på Brinken, Camilla har tydligen en massa feber nu, över 39 grader.
Känns ju jobbigt att hon måste då ha Linus hemma, varför kan inte hon få lämna sitt barn på dagis??
 
Jag åker i från henne där vid 14 tiden då jag skall vara på jobbet 14.45.
Jag jobbar med Sevim i dag :) det blir kul, hon kommer 15 och vi 
kan köra racet från ruta ett. Allt går så bra och allt blir så
bra, känns bara bra. Dagen  och kvällen är ett
faktum och nu kommer min tid då jag
kan gå hem.
 
 
Väl hemma träffar jag min man som är hemma, kul att se honom.
Jag såg ju honom på måndags morgonen och det var ju bra.
Nu är det onsdag och han kommer hem. Vi brukar hinna
ses där lite men oftast sover han när jag kommer hem.
I dag är han vaken och vi kan ta en kaffe
tillsammans.
 
Nu skall jag sova då jag börjag sju i morgon.
 
 
Sov gott 
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0