Nya tag ny vecka

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 10
Dag 64 på året
 
 
180305 
 
 
Grattis
 
Tora & Tove
 
 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 
God morgon alla,
Nu skall jag starta min dag här i Ärla och
förbereda mig för hem färd. Går upp med gubben som
skall åka till jobbet snart. Min som kommer upp och det är full aktivitet i
köket. Nea kommer också sen åker do två gubbar till jobbet. Jag får en Joline i knät
hon vill minsann att jag skall stanna för alltid.
Så kan det ju inte bli just nu men vi får se vad framtiden kommer med.
Jag sitter kvar för jag väntar på lite ljus så man kan äka i väg.
Jag kör inte i mörker. Det är bara jobbigt och jag blir
så trött. Startar min resa vid 07.00 och 
hoppas på det bästa.
 
 
Allt går bra och jag lyssnar på RIX morgon zoo.
När jag kommer till Södertälje känner man att man är hemma.
Köer och allt tar genast längre tid. Stannar hos Camilla som  skall låna bilen i dag.
Kör Linus till dagis och sen åker vi hem. Vi tar en kaffe och så åker hon iväg. Ha en bra dag
nu Camilla :)
 
 
Tvätt men så roligt, jag tror jag svimmar av lycka. 
NOT...Fan vad trist jag gillar inte tvättstuga. Men det är ett
ont måste för man skall ju ha kläder på kroppen :) Annars skulle det
vara lite udda :) Så nu skall jag tvätta, hänga, vika och bara bli trött. Jag vet
att detta kommer att lida mot att jag är trött i kväll.  Jag kör så det ryker och får det klart.
 
 
Fikar under dagen och hoppas det blir bra, jag känner mig så trött redan :)
Camilla kommer på fika och det var ju skoj, lite Linus tid :) så här på
dagen :) Dagen skall nog bli bra, min som hjälper mig. :) Så detta
upp och ner i tvättstugan  är jobbigt. Juhani åker iväg för att
plocka upp Ashani. Jag fixar middagen, och så tittar
jag på Dr. Phil och lite veterinär serier :)
 
Seg trött och tom i huvudet :)   
 
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0