så kan det var

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 11
 
 
180313
 
 
Grattis
Greger
 
Grattis älskade bror <3
 
 
DAGENS CITAT  
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Nu skall man upp igen, fan det är tröttsamt att ha fyra dagar
och morgon pass på alla fyra.  Det är bara måndagen
som är klockan åtta. Behöver en senare dag nu
känner jag. Tur att man är ledig i morgon :)
Nå väl börjar med morgon timme,
allt som innehåller tvätt och
kläder :)
 
 
få se nu då skall jag kolla nyheter
medans jag intar min frukost och har en
härlig återhämtning. Och som alltid tickar klockan
på nu måste jag fara upp på Storvreten och hämta Maria.
Vi börjar 07.15 båda två i dag. Så mot jobbet.
 
 
Kommer upp och hittar tre boende redan uppe, full fart redan nu.
Hur kommer detta sluta? Tur att jag jobbar med Kurt, han är
lugnet själv och det smittar av sig så klart. Vi jobbar på 
och helt otroligt har vi haft en morgon där allt har
varit galant. Helt otroligt.
 
Inga kommer också tidigt i dag, kul hinner att träffa henne.
Alltid lika kul, har även stött på Cajsa i dag det var kul.
Hon har varit borta länge. Kul att se henne igen :)
Nå väl jag går nu 13.02 och ser till att komma
hem, skall köra Maria till förskolan bara,
hon skall hämta sin dotter.
Jag åker hem, skall skriva
ett mail till min advokat. Men va fasen... inte
fungerar com hem , nej efter 15 skall det fungera igen.
Ja det vart inte så kul. Jag kör Ashani till stationen, det regnar och
hon skall till jobbet. Jag plockar upp Linus och tar hem han till mig, Thomas
kommer efter jobbet och hämtar han.
 
 
Då är det middag, ja det är sonen som har fixat middagen.
Spagetti så klart han är lite enformig. Men det går ju i
mig. Skall titta på tv innan jag går och lägger mg.
 
 
Efter som jag är massa
år så har då tröttheten slagit till :)
Eller rättare sagt när jag inte är aktiv så
slår tröttheten till. somna på soffan under 
spårlöst :) Nu går jag till min säng :)
 
 
Sov gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0