Då är de ett par timmar kvar till helg.

 

SUPER FARMOR BLOGG
V 19
180511
 
 
GRATTIS
 
Märta & Märit
 
 
 DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Klockan har inte ringt men jag är vaken, 😗 ligger kvar och känner att det var bra.
Natten har varit super, sovit gott och inga kramper. 😊 Bara de är ett plus.
Så jag känner att jag har en bra morgon. I dag skall jag då
komma så där lite tidigt till jobbet. 😊 Dock inte 
klockan sex.
 
Så jag börjar på ruta ett och
fixar med morgon stök  😊. Så är det
klart och jag tar då näste steg som är min
frukost så klart 😊. Det är också bra att fixa min lunch
på samma gång som kommer då bli lite lik frukosten. Ett äpple
slinker ner i jobbväskan. 😊 Så nu njuta av min frukost.
 
 
Då kallar plikten och jag skall nu ta Bee och sen åka till jobbet. 😊
Han står där nere och väntar på mig.😍 Hoppas allt är som det skall
så jag bara kan köra iväg, inga konstigheter allt är bra och vi skall nu se
till att jobbet skall fungera.
 
 
Det är jag, Nor  och Sevim som har vårt morgon team  😊 så här skall det jobbas.
Ja och vi har nästan alla uppe 08.15 hur är det möjligt, ibland händer
det bara 😊 och i dag var en sådan dag och inte bara att alla var
uppe det är tvär lugnt helt fantastiskt. Och vi har Ali
här också. 😊 Så det är bara att vara glad i dag :)
Jobbet är så bra och så fint jag
älskar detta.
 
 
Eftersom vi har tid är det också bara att komma ut och ha frisk luft klockan 
10.30 ut med alla  😊 och en vagn med vatten och saft. Så bra så skönt.
Vi fick lite gitarrspelande och sång också, 😊 det var uppskattat.
Så nu kommer lunch och så skall jag hjälpa Abbe
med GP och även Christina. Hoppas det
blir bra.  😊
 
 
Jag får ett samtal från min son och hans fru,
Det var mindre roligt,  😔jag kan nog skriva om det när 
jag vet mer eller kan säga med...😖 Just nu är det så jävla galet, så
facking sjukt. 😖 Jag måste gå tillbaka till mitt jobb och fokusera. 😔 Jag tar detta sen.
Jag har en timme kvar och jag har allt på ett bord. Nu andas jag och så konsekration. 😕
Slut för i dag hej då.. Hem hem och hem. 😊 Jag skall köpa mat till oss i kväll. Skall killen vara där???
Ja det är han jag har precis pratat med han, han skall jobba i morgon så....I kväll skall
det sovas och det skall fixas. 😊 nu hoppas jag att min kväll blir bättre och lite
lugnare. Så gubben är hemma 😘 och det är ju så bra som det kan bli.
Han är ju seg som fan på fredagen men han är hemma.
Kolla middagen, potatisgratäng och kassler.
 
 
Ja då är eftermiddagen avklarad, middagen, och kvällen.
Vad har jag kvar att göra?? lägga mig på sängen 
Det låter som en bra ide. 
 
 
 
 Sot gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0