Då är det gjort

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 22
 
 
180529 
 
 
GRATTIS
 
Yvonne & Jeanette
 
 
 DAGENS  CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ingen bra dag i dag, har ont ock glömde bort att jag har
citodon, och nu kan jag inte ta den eftersom jag
tagit Alvedon. Så typiskt jag. Men min dag
rullar på.
 
Det är soffhäng hela dagen och jag tycker så synd om mig själv.
Det gör ont satan och Alvedon är ett hån. Nä fy fan
Det är ett ben som är bort mejslat och så skall 
det då läka lite.
 
Maten gör min man, han är väldigt sjuk och
det är ju jobbigt att hjälpa mig. Jag behöver hjälp på
morgonen, kvällen med kläder, mat lagning och lite service 
med kaffe, men jag gör mycket själv då min man skall jobba sen.
Då skall jag klara mig själv då.
 
Skit strömavbrott,
Vad hände? Ingen som vet.
Min dag tar slut nu. Tack och hej.
 
 
 Sott gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0