Då kommer en ny vecka.

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 20
Dag 134 på året
 
180514
 
 
GRATTIS
 
Halvard & Halvar
 
 
 DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då när man skall upp, 😔 man skall upp för jobbet kallar eller ett
läkarbesök eller tandläkare, vad fan som helst.😞 Då jävlar sover jag så hårt
att bara de är jobbigt att vakna från. Så konstig man är eller hur?😊 Då så hopp in
i duschen och starta på ruta ett. 😊 Det är bra att vara i rätt ordning. Så klart då blir det
ruta två. 😊
 
 
Frukost. 😘
Min goda frukost som kommer
att bestå av fil, musli 😊sen som pricken
över I ..Kaffe med en leverpastejs  smörgås 😜med
saltgurka. Så gott och lite läsning på detta så njuter jag som bäst.😊
  
 
Jag skall nu börja dagen på allvar så på med kläder och så ner till Bee. 
En sväng till stan och man är färdig för att fixa med allt man skall.
Jag hoppas det inte är störande mycket bilar där. Är inget 
fan av att köra i stan. Jag är så trött på trängsel och
stress. Kommer i alla fall fram till rätt adress.
 
 
Nu skall jag då vänta på att Camilla blir klar 
jag kan åka till jobbet sen, vi hoppas hinna med en
fika men det ser inte så ut. Det är ju tråkigt det hade varit
trevligt. Så jag kommer i väg från stan 12.30, nu skall Camilla ner 
till Thomas jobb i Masmo, det är ju nära till jobbet där ifrån som tur är.
 
 
Kommer till jobbet 12.55 så bra taimat så det är ju galet  Jag är nöjd med mig och
min framfart med Bee. Nu skall vi arkivera och se till att  alla gamla
genomförande planer hamnar där dom skall och det blir
ordning och reda på torpet. Här skall fixa. Det är
jag, Inga och Pia som fixar och trixar.
Vi blir klara på ett litet kick.
 
 
Nu är det jobb på avdelningen
som gäller, jag skall eller måste rättare
sagt bör ta ut några, men det är för varmt. Dom kommer
att få solsting det är inte så kul. Lite musik och avslappning kan 
vi ha tycker jag. Ja jag har Maria här och hon har varit sjukskriven så där
6 veckor. Då kan det vara bra att komma tillbaka och få lite socialt umgänge.  
 
 
Vi har i alla fall fullt upp till klockan 16.30 då kommer maten till middagen.
Det är ju helt otroligt att jag  är så aktiv i dag. Jag har inte känt mig
hundra och det är inte så bra. Men just nu i dag klockan 16.30
känns det bra. Så kvällen går som en dans. Inga som
helst krusiduller. Bara kör på.
 
 
Jag slutar 20.30, jag tackar för mig 10 minuter tidigare.
Helt OK när alla är i säng och ingen behöver mig något mer.
Det kommer bara vara Maria ch natten kommer snart också. Så det
är OK att lämna fortet. Jag tar Bee och kör mot hemmet. När jag passerar
Flemingsberg och innan flaggplan smal det till i Bee. Jag blev rädd och undra vem
som kasta något på Bee. Men jag blev lite chockad när jag såg vad som hänt. Min backspegel 
på vänstersidan har flugit bort. Har aldrig varit med om detta. Först ena spegeln i vintras som lossna
när jag skrapa snö på den.
 
 
Och nu for den andra av i farten och landa säkert med dunder och brak på en annan bil
Helt absurt tycker jag. Jag skall nu i alla fall plocka upp Ashani sen hem och sova 
trött som en gnu....
 
 
 
 Sott gott 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0