Dokumentations hjälp i dag kul

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 21
180524
 
 
GRATTIS
 
Ivan & Vanja
 
 
 DAGENS  CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är då en torsdag och en speciell dag.
Inte så att man fyller år eller så nej då jag skall
vara på jobbet och bara ha hand om dokumentationen
så det är ju så bra. Jag älskar det och det är vad jag känner är så
bra med denna dag. Jag skall göra något annat just i dag .
 
 
Först skall jag fixa med frukost,
det är fil och musli så det är inga konstigheter.
Jag skall också passa på att läsa också vad är det
för nyheter i dag och vad skall jag göra  sen? Ja tar och
fixar dagens träning. Det är väl bra att ha den klar innan jobbet.
Jag skall nog ha lite mjuka byxor då jag skall på yoga efter jobbet.
 
 
Men nu är det i alla fall tid att fixa i ordning så jag kan åka till jobbet.
Kommer i väg och skall nu upp för att visa mig lite, kan vara
bara att visa upp nunan. Det blir annars så mycket snack
om när man har varit där eller inte. Därför skall man 
synas och höras det är bäst,
 
HEJ EVA OCH HEJ BERIT
 
 
Så nu har jag hörts när jag går förbi administrativat jejerna.
Så då skall de veta att nu är PH på plats. Bra jobbat PH.
Nu skall jag leta upp alla som jag skall dokumentera
med. Först kolla lite på B-sidan, sen D-sidan
och så B igen till sist Emma på D-sidan.
Klart då kan jag starta.
 
 
En kaffe och så lite jobb med massa läsning.
Det skall kollas hur man skriver och hur man tänker. Det
är inte så komplicerat egentligen. Om man tänker enkelt. Jag tror
jag når fram till mina kollegor. Jag tror att det är lite mitt sätt att förklara som
kan gå hem och inte krångla till det.
 
 
h tycker att det är lite så där jobbig sits.
För det blev många som jag skall hjälpa och mitt huvud är skit trött.
Men det är två kvar så det är bara att ta dom. Jag hoppas att
det hjälper lite. Fan det är inte så kul att göra ett stressat
jobb så jag hoppas de får den hjälp dom vill ha.
Jag gör mitt bästa.
 
 
Så då är det bara Emma
kvar sen är det Storvreten och
Aleris som väntar. Ja det går bar och jag
känner att det funkar bra. Jag är lite så där trött i skallen
Hoppas det ä'r övergående. Nu säger jag tack och hej till alla. Även Eva.
 
 
Kommer från jobbet lite sent men jag kommer nog hinna ändå. Jag vill bara ha det bra och lätt.
Min fot börjar göra ont och jag förstår inte varför. Jag har ingen aning om vad jag har gjort. Den
bara svullna i dag och gör ont. Får nog gå med den i morgon. Så är nu på Aleris och
skall ha yoga, det blir ett tungt måste. Fan vad foten börjar värka. nä yogan
var bäst helt otroligt bra. jo foten krånglar och det är jobbigt. 
 
Så ner till Tuna plocka Juhani och så till Brinken för lite middag och
ett trevligt sällskap. Det är skönt att ha min dotter här hon kan ju
pyssla lite med mig. Ja jag skall fara till Salem och hämta en
påse med skor till Joline.
 
 
Så tillbaka till Brinken för lite kaffe och chilla en stund. Skall ju
plocka Ashani 20.30 så det är alltså bara att vänta in tiden.
Det är lite Dr. Phil och det är lite snack och så är det dags.
Mot Tumba och Ashani.
 
Väl hemma igen så är jag lite så där.....seg.
Hoppas nog i säng snart, gör kväll och så. 
 
 
 Sott gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0